Tutorial-Cutiuta Sperantei - Cracklé Bicomponent pe lemn

  Dupa lungi cautari, in sfarsit am gasit pozele  sa le postez  pe blog :)
Cu aceasta cutiuta ar fi trebuit sa particip la Provocarea Oanei in luna Septembrie pe Forumul de Decupaj insa nu am mai reusit, din pacate. Cutiuta din lemn, culoarea si vernisul de crapare bicomponent reprezinta o parte din premiul pe care l-am castigat acum un an la Concursul de decupaj ''Decoratiuni de Pasti''.

 Iata premiul complet primit de Paste :)


Multumesc magazinului Complex Art pentru generozitate :)



 Cracklé Bicomponent pe lemn

Materialele  folosite:

  • Cutiuta lemn
  • Vernis de crapare bicomponent-Pentart-
  • Culore acrilica sidefate - Pentart - Galben
  • Culoare acrilica -Apa Color- Verde
  • Adeziv pentru decupaj
  • Lac final- Ferrario
  • Porporina aurie
  • Burete-tampon
  • Hartii clasice pentru decupaj
  • Cutter


Dupa ce am dat cate 2 maini de culoare (nu am mai folosit grundul in acest caz pentru ca am avut culori cu o mare capacitate de acoperire) am lipit imaginile in pozitia dorita.


Am aplicat lacul de crapare pasul 1


Dupa uscare am aplicat lacul de crapare pasul 2 folosint miscari circulare cu degetul.


Dupa uscarea completa am evidentiat crapaturile cu porporina 


De precizat faptul ca lacul final pe care l-am folosit eu (din gama Ferrario)  nu a fost compatibil cu vernisul  de crapare bicomponent de la Pentart, de aceea eu va recomand sa folositi lacul final din aceeasi gama cu vernisul de crapare!!!

Cutiuta Sperantei la final arata cam asa :)







De ce asa? Pentru ca eu vad Fericirea in culori galben -verzui :) Imi place combinatia aceasta de culori, imi creaza o stare de fericire atunci cand o privesc. Lumea mea perfecta este alaturi de familia mea, inconjurata de animalute, fluturi, flori si pasari... Gandul ca voi fi mireasa ma emotioneaza mult si...ma face fericita :)
Cheia casei noastre o protejez bine...iubesc spatiu in care traiesc cu familia mea :)
Selena este floarea noastra cea pretioasa! Traiesc cu speranta ca-i vom putea oferi un viitor frumos...
Lumina...speranta mea cea mare si dorinta mea cea arzatoare este sa pastrez flacara mereu aprinsa...sa protejez lumina...

Imi doresc sa investesc mai mult in Arta si Cultura pentru ca Dumnezeu ne vrea si frumosi, si destepti :)
Credinta si Speranta as vrea sa-mi fie mereu aproape, sa nu ma paraseasca si sa nu le parasesc nicicand. Fericirea mea este strans legata de Credinta si Speranta :)