Tutorial-Floarea Soarelui - Cracklé monocomponent pe tigla

Am folosit:
  • Tigla
  • Servetel
  • Adeziv pentru decupaj
  • Grund
  • Culori acrilice
  • Cracklé Country Style
  • Lac final
  • Burete-tampon
  • Foarfeca
  • Pensula


Pasii de lucru:
Am intins doua maini de grund


Cu ajutorul tamponului am facut cateva pete mari cu aur acrilic


Spatiul ramas l-am acoperit cu rosu 


Am intins apoi lacul de crapare monocomponent Cracklé Country Style


Dupa cateva minute am tamponat culoarea acrilica Roz antic


S-au format crapaturile cam asa:


Am lipit apoi servetelul decupat 


Dupa uscarea completa am aplicat vreo trei maini de lac final (asteptant timpii de uscare)


Iata tigla cu Floarea Soarelui :)



Ma bucur mult sa stiu ca aceasta tigla a ajuns la o scoala, in fata copilasilor ascultatori de profesoara lor atat de draguta :) Fie ca Soarele sa va zambeasca in fiecare zi, chiar daca afara e ger acum : )