sâmbătă, 11 septembrie 2010

Intra si tu in joc (Pay it Forward)

În ce constă jocul - cel care intră în joc va scrie pe blogul său o postare referitoare la asta, si primele trei persoane care vor scrie un comentariu vor primi, în următoarele 365 de zile, un cadou lucrat de cel care a postat. Si la randul lor trebuie sa duca jocul mai departe pe blogurile lor.

Eu am intrat in joc pe Jurnalul Cristinei si până pe 30 ianuarie 2011 vor primi un cadou de la mine 3 persoane.




Nota adaugata pe 15 Octombrie 2010:

Vazand ca nu s-a mai inscris nimeni la joc m-am hotarat sa va si arat ce cadouri veti primi, asa poate va mai stimulez un pic. Asadar, veti primi unul dintre cele 3 cadouri:

Cutiuta pentru bijuterii -Egiptul antic-


Farfurie decorata cu pasta volum decoglass


Cutiuta fantezie



Daca doriti, va puteti inscrie si la celalalt joc pe DECOADY, aceeasi idee, regulile insa putin diverse.
Cadourile sunt deja impachetate, va asteapta sa le ridicati :)

13 comentarii:

  1. Eu zic sa va inscrieti repede!

    Asa minunatii face Adriana ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Fluturas :)

    Din pacate persoanele ezita sa faca ceva nou, cred ca nu sunt suficient de talentate. Eu va spun, indrazniti, creativitatea exista in fiecare din voi inca de la nastere, trebuie doar sa o descoperiti si sa o alimentati. Nu conteaza ceea ce faceti atat timp cat lucrul creat este facut cu dragoste si daruire! Creati pentru voi dar mai ales, creati pentru cei din jurul vostru si daruiti-va creatia pentru ca astfel veti darui o particica din iubirea voastra! Nu va fie teama sa impartasiti iubirea cu toti cei din jur! Ei vor face la fel la randul lor. Cu cat veti darui mai multa iubire cu atat in sufletul vostru va creste mai multa iubire! Haideti, decupati, creati si daruiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am postat jocul dar si ceva comentarii referitoare la acest blog, le puteti gasi pe wabyanna.blogspot.com Yupii!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai venit draga Ana, ne bucuram tare mult ca ai intrat in joc, iti trimitem cadoul in curand :)
    Multi pupici si spor la creatie!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,
    Revin pe siteul vostru cu mare entuziasm. De saptamana trecuta s-a mai adaugat ceva in programul meu pe urmatoarele luni, nunta. Este firesc asadar sa ma pregatesc cum se cuvine. Am decis, alaturi de viitorul sot, ce tip de marturii de nunta voi face. As dori sa fac tot cu manutele mele si casuta in care se vor strange plicurile. Defapt as vrea sa semene mai degraba cu un sipet, cu acel aer antic si usor dantelato-inflorat. Cutia o sa o cumpar (nu ma apuc si de traforaj :), servetelele primite de la voi se potrivesc perfect, acum sa-mi spuneti si de ce alte materiale mai am nevoie. Eu mai am acasa asa : lac pe baza de apa, cuttere, cateva pensule, un set de acrilice si cam arat in materie de asa ceva, restul sunt doar pt fimo..Ce ar mai trebui sa cumpar?

    RăspundețiȘtergere
  6. Yuuuuuuuppiiiii!!!!! Felicitari draga Ana, mi-ai luat-o inainte, vei fi mireasa inaintea mea!!! :)
    Ma bucur tare mult pentru voi, sa fie intr-un ceas bun, sa va iubiti si sa aveti copilasi sanatosi si frumosi!

    Deci, pentru decorarea lemnului vei avea nevoie de:
    - fond opac (daca nu gasesti inlocuiesti cu var lavabil)
    - culori acrilice
    - lipici (aracetul diluat cu apa este foarte bun)
    - servetele sau hartie pentru decupaj (e buna si hartia de cadouri)
    - lacul pe baza de apa, (vopseaua finala) pe care zici ca deja il ai

    Pentru invitatii poti cumpara dantela pe care sa o lipesti cu aracet diluat cu putina apa,
    poti folosi si o mascherina stencil cu un motiv matrimonial, pe care ti-o poti crea singurica cu manutele tale, ramane la imaginatia si gustul tau, desigur.
    Fa mai multe experimente si vezi ce iti place mai mult :)
    Asteptam sa ne arati si noua, murim de curiozitate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim pentru urari! Acum vom vedea daca ti-am luat-o inainte sau nu pentru ca abia la final de luna vom stii data exacta, oricum nu vrem sa depasim septembrie 2011, asta este clar, deci mai ai timp pana atunci :). Sfaturile sunt binevenite, cutia trebuie sa o caut pentru ca va trebui sa fie destul de incapatoare. Rezultatul il veti vedea dupa luna ianuarie pentru ca atunci intentionez sa ma apuc de lucru, intre timp ma ocup cu decoratiunile de Craciun, bijuteriile din fimo, iar in categoria "chestiuni pentru nunta" voi face marturiile(vreau sa le fac o surpriza viitorilor invitati).
    Acum sa-ti zic cate ceva despre datele tehnice, eu am 3 tipuri de lac pe baza de apa, din pacate doar unul este acceptabil. Ulterior acestor achizitii proste, mi-a fost recomandat Maimeri ca fiind un lac de foarte buna calitate si care se poate utiliza atat pentru fimo cat si pentru hartie, deci impusc doi iepuri. Tu ce tip de lac folosesti in general? Daca ai lucrat cu asa ceva si mi-l recomanzi o sa-mi continui cautarile, pentru ca f greu se gaseste in Ro, daca ai alta firma cu care lucrezi si de care esti multumita astept sugestiile tale, poate gasesc mai usor alta marca.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lacuri finale folosesc in general:

    - Flatting gel (vezi linkul)
    http://shop.labottegadelleidee.com/view_prodotto.asp?open=ok&idcat1=4&idcat2=56&idcat3=66&idprodotto=29

    - Vernice Lucida all'acqua (vezi linkul)
    http://www.mondodeco.net/index.php?op=dett&id=11937&rif=ES003

    ambele din gama ,,Esprimo'' de la firma ,,Ferrario''.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine te-am gasit!
    Imi place mult ce am gasit pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ai venit draga Denisa. Ne bucuram ca iti place si te mai asteptam in vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua,

    Doriti sa faceti link exchange cu http://super-bingometropolis.info ?

    Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://super-bingometropolis.info/link-exchange/

    cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as dorii sa fiu

    trecut cu urmatorul titlu: Super Bingo Metropolis, multumesc.

    Doriti sa faceti link exchange cu http://digisportlive.blogspot.com ?

    Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://digisportlive.blogspot.com/p/link-

    exchange.html cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as

    dorii sa fiu trecut cu urmatorul titlu: Digi Sport Live, multumesc.

    Astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna...se mai poate "intra in joc"? Acum v-am descoperit si tin sa va felicit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Bianca, sigur ca da, mai sunt inca 2 premii de acordat:)
    Felicitari si tie pentru minunatele creatii pe care le realizezi! Trimite-mi adresa ta sa-ti trimit premiul :)

    RăspundețiȘtergere