sâmbătă, 18 decembrie 2010

Globulete pentru brad


Pentru ca mai sunt doar cateva zile pana cand vine Mos Craciun m-am gandit ca anul acesta sa il astept cu un frumos brad impodobit cu globulete decorate de manutele mele. Ma gandesc ca va aprecia munca mea si va fi un pic mai darnic in acest an. Am sa-i prepar si un platou cu prajituri, poate asa il pacalesc sa stea un pic mai mult cu noi :)
Dar haideti sa vedem in ce mod putem sa cream globuletele pentru bradul de Craciun.

Materiale necesare:




- globuri in pexiglass (plastic)
- hartie de orez imprimata sau servetele pentru decupaj
- tampon sau burete
- pensule
-culori acrilice sau tempera
- foarfeca
- spirt
- aracet
- sclipici
- fond opac
- vopsea finala
- snurulet 
- panglica
- glitter (optional)

Pasii de lucru:

1. Se decupeaza imaginile



2. Se tamponeaza laturile sferelor cu fond opac (atentie, se poate lucra atat prin tehnica sub-sticla cat si prin tehnica peste-sticla)



3. Se lipesc imaginile 


4. Se da o mana de aracet peste spatiul exterior imaginii si se presara sclipiciul 


5. Dupa uscarea completa se asambleaza cele 2 parti si se ataseaza funditele


IN CURAND VIDEO!


Sper ca v-au placut globuletele, daca timpul imi va permite in urmatoarele zile, pana in Craciun voi crea un alt tip de globulete mult mai simple si mai economice.  Incercati si voi, este distractiv si  mai  placut sa ne cream singuri ornamentele pentru brad decat sa le cumparam!

13 comentarii:

  1. felicitari pentru globulete, sunt superbe, imi plac la nebunie lucrarile tale si multumesc pentru ca ne arati cum putem face si noi.
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaela, multumesc mult pentru aceste cuvinte si ma bucur nespus de mult ca micutele mele creatii va stimuleaza si pe voi. Felicitari si tie, am vazut ca si tu esti o creativa, foarte frumoase decoratiile pe care le faci! Iti doresc mult succes pe acest drum!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Laudabile preocuparile voastre!
    Acum ma grabesc sa-mi fac un Banner cu blogul vostru plin de Arta si Creativitate, pentru ca sa ajung mai usor la voi. ( Cel afisat pe acesta pagina, la mine, NU merge! )
    Va transmit un salut...CORDIAL si va urez "Sarbatori fericite!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim frumos CORDIAL, te-am adaugat si noi cu mare placere in lista de bloguri, am vrut sa adaugam si bannerul tau dar am vazut ca nu ai unul, poate faci intre timp. Felicitari si tie, desenele tale sunt fantastice!!!
    Anunta-ne cand faci un banner ;)
    Sarbatori fericite!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumoase sunt. Felicitari pt asa minunatii. Sa stii ca farfuriuta de la voi este la loc de cinste in casa noastra si va fi prezenta chiar pe masa de Craciun. Cred ca nu a fost persoana careia sa-i arat farfuriuta si sa nu-i placa. Asteptam noi tutoriale. Spor la treaba in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim frumos Ana, ne bucuram ca farfuria noastra are parte de o asa cinste, dea Domnul sa iti poarte noroc, sa ai masa bogata si imbelsugata!
    Chiar acum o sa mai adaug un tutorial, tot cu globulete sa ramanem in spiritul Craciunului!

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar sunt deosebite globuletele voastre!
    Sarbatori fericite va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim frumos angi! Sarbatori fericite si tie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte reusite ,felicitari pentru rabdare si telentul demonstrat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim Angela, felicitari si tie pentru minunatiile pe care le creezi in bucatarie, esti o adevarata artista!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt foarte frumoase globurile insa am o mare rugaminte de unde ai cumparat globurile ...eu sunt din Brasov insa in nici un magazin de creativ art nu am gasit...:-(

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulţumesc NeeaHandmade... eu le-am cumpărat de la un negoţ de decupaj de aici, din Roma. În România nu ştiu dacă se găsesc... incearcă pe google...

    RăspundețiȘtergere