sâmbătă, 3 iulie 2010

Inscrieri pentru donatii pachete cu hainute

Vom darui hainutele la 7 mamici nevoiase.
Vom face 7 pachete a cate 5 Kg circa. Hainutele vor fi selectate in functie de anotimp.

Vom trimite pachete pentru 4 categorii de copii:

1.  Hainute 0-6 luni pentru 2 fetite care se vor naste in toamna iarna  si accesorii pentru mama
2.  Hainute 0-6 luni pentru 2 fetite  care se vor naste in primavara-vara si accesorii pentru mama
3.  Hainute pentru 2 fetite cu varsta cuprinsa intre 6 luni si 1 an
4.  Hainute pentru 1 fetita cu varsta cuprinsa intre 1 an si 2 ani

Cand te inscrii in lista te rugam sa specifici:

Daca ai nascut, cate luni are fetita in prezent? Daca urmeaza sa nasti, cand anume e data prevista? 

Pachetele le vom trimite in luna August 2010.
Taxele de transport vor fi suportate de noi.

Stim ca cele 7 mamici selectate vor face la fel la randul lor atunci cand hainutele vor ramane mici, adica nu le vor vinde chiar daca toate sunt ,,de marca'', ci le vor darui altor fetite care au nevoie.  


Inscrierile se fac aici, sub forma de comentariu

29 de comentarii:

  1. Buna ziua, ma numesc Laura si as dori daca se poate sa m inscriu si eu in randul mamicilor car evor primi un pachet de hainute, nu lucrez si sotul este bugetar , stiti sitatia noastra din tara in legatura cu bugetari referitor la salari, pachetul as dori sa fie 0/6 luni hainute de toamna /iarna, va multumesc anticipat si va las o adresa de email sa imi raspundeti daca voi avea posibilitatea sa primesc acest pachet care imi v/ mai usura un pic din cheltuielile ce urmeaza :dacsmo2009@yahoo.com.....multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Laura, vreau sa iti pun cateva intrebari pentru a ma ajuta sa fac o distribuire cat mai corecta a hainutelor.
    Ai nascut sau urmeaza sa nasti? Daca ai nascut, cate luni are fetita in prezent? Daca urmeaza sa nasti, cand anume e data prevista?

    Pun aceste intrebari ca sa am o idee cate luni are copilul in August, atunci cand vom trimite pachetul. Daca fetita va avea 3 luni atunci e inutil sa-ti trimit si lucrusoare de 0 luni, pe acelea le vom darui unei alte mamici nevoiase.
    Cu siguranta vei primi lucrusoare, noi am spus ca vom darui 7 pachete a cate 5 Kg circa la 7 mamici, insa daca cerintele vor fi mai multe putem sa daruim 14 pachete a cate 2 Kg circa daca primele 7 mamici care se inscriu vor dori sa renunte la jumatate din hainute pentru urmatoarele 7 inscrise. Se va supune la vot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Adriana ,urmeaza in septembrie spre rusine me am uitat sa scriu, cam in data de 20 asa spune medicul ,dar acuma aceasta data e relativa, stiti cum este depinde de copil,mi/a cam fost jena sa va scriu ca na stiu eu ca nu e tocmai frumos sa ceri , dar dac am vazut ca le oferiti as fi bucuroasa daca s/ar putea ,daca nu se poate nu e nici o problema, dar am o rugaminte daca se poate sa va trimit adresa mea pe o adresa de email a dumneavoastra , va multumesc.......imi cer scuze ca am postat cu anonim c anu stiu ce sa bifez ca sa pot posta comentariul aici la selectati profilul

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e nici o problema, vina a fost a mea caci nu am specificat si aceste detalii care sunt foarte importante pentru o mai buna organizare a pachetelor. Voi reface anuntul. Nu trebuie sa ai jena pentru acest lucru, nu esti singura in aceasta situatie, tu nu ceri nimic, noi suntem cei care oferim. Indiferent cate mamici se vor inscrie, vei primi pachetelul de la noi, impreuna cu niste accesorii pentru tine, iti vor fi de folos in spital si imediat dupa nastere. Adresa exacta unde sa trimitem pachetul ne-o poti trimite pe adriana.iulian@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. draga mea ,am vz blogul tau si m-am gandit sa-ti scriu.eu sunt o mamica cu 3 fete si 2 nepotele de la fiica cea mare,care e despartitza de sotul ei.locuim in rm-sarat .deaceeia te rog din suflet sa ne faci o bucurie ,donandu-ne si noua un pachetel.nepotelele au:2,2luni si 1,2 luni.posibilitatzi nu avem deloc pt. a mai cumpara si hainute.lucreaza doar sotul meu.multzumesc in avans si te rog sa nu ne uitzi.sanatate adresa este marcu lucica str. 8 martie nr 40 rm-sarat jud buzau cod 125300 tel.0769664193

    RăspundețiȘtergere
  6. buna, draga Adriana. Foarte frumoasa initiativa ta, o postez pe forumul meu(http://pilde31.ning.com), sigur se vor gasi persoane in nevoie. Te imbratisez.

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  7. Lucica, ce surpriza ne-ai facut! Pe langa faptul ca esti ramniceanca de-a noastra, mai ai si numele identic cu cel al surorii mele. Cu siguranta nu o sa te uitam :) Sa-ti traiasca fetele si nepotelele. Vom trimite pe cineva special cu masina la tine acasa in luna lui August. Pupici si TRAIASCA RIMNICU SARAT!!!

    Irina multumim frumos, esti o scumpa! Pupici si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ziua! numele meu este CAMELIA,si daca se poate si bine-voiti, doresc si eu hainute pentru fetita mea cea mica in virsta de 1 an si 8 luni. noi avem 2 fetite de 7ani jumate si cea micuta.Avem o situatie financiara foarte grea deoarece sotul meu nu mai are un loc de muna, iar banutii castigati de noi prin munca cu ziua, nu ajung pentru a mai cunpara fetitelor hainute. va rog foarte mult daca mai aveti hainute trimiteti-ne si noua! cu respect deosebit CAMELIA.monaalexandra@yahoo.com adresa: BASANDICA CAMELIA STR. PRINCIPALA NR. 116 LOC. CORBU DE JOS JUD. CONSTANTA COD. 907085. MMI DE MULTUMIRI!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Camelia, cu siguranta vei primi si tu un pachet pentru ingerasul tau. Iti vom comunica exact data expedierii pachetelor astfel incat sa urmaresti avizul postal. Pupici tie si fetitelor tale!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua, numele meu este Mihaela sunt o mamica cu o fetita in varsta de 2 ani si 3 luni frumusica foc si dornica de joaca locuim cu chirie in focsani suntem din Rm.Sarat dar din vina parintilor am plecat la Focsani. adresa mea de mess este mihaelapana87 toate cele bune va pupam

    RăspundețiȘtergere
  11. DOAMNA ADRIANA, VA MULTUMIM DIN TOT SUFLETUL! CAMELIA

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihaela, ne pare tare rau de situatia ta, e trist sa te indepartezi de proprii parinti, uneori insa este necesar. Te voi contacta pe mess. Un pupic tie si printesei tale.

    RăspundețiȘtergere
  13. Camelia, imi pare tare rau pentru ca astazi am facut o evidenta la lucrusoare si am constatat ca am multe pana intr-un an jumatate si doar 4-5 pentru varsta de 2 ani, . Iti vom trimite oricum pachetelul, imi pare rau ca nu te incadrezi la celelalte insa. Spune-mi pe nume, fara Doamna.


    Datorita faptului ca sunt persoane cu cerinte am creat un alt blog unde sper sa vina si alte persoane cu donatii, fiecare cu ce are. Cine stie, poate vor mai fi si alte mamici cu copilasi mai mari care sunt dispuse sa daruiasca lucrusoarele altor suflete. Te invitam sa te inscrii si acolo. Adresa este:

    www.inimipure.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Tinand cont de faptul ca trebuie sa schimbam casa cat de curand, nu mai putem astepta 7 inscrieri, impartim hainele la 4 pachete. Pana in prezent avem 3 fetite, mai avem disponibile hainute in intre 0 si 6 luni, Primavara-Vara.

    Alte pachete cu hainute le vom dona peste 6 luni.
    Intre timp, va puteti inscrie pentru cerinte sau donatii pe www.inimipure.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Asa cum v-am mai spus, suntem nevoiti sa incheiem inscrierile, maine vom trimite pachetele in Romania dupa care ramane ca parintii nostri sa le duca la posta.
    Numele destinatarilor sunt:

    Laura
    Marcu Lucica
    Camelia



    Mihaela, printesa ta are mai mult de 2 ani, pentru tine nu am lucrusoare asa mari insa te invit pe Inimi Pure


    Valabil si pentru toti ceilalti care au nevoie de sprijin dar si pentru cei care pot intinde o mana, va invitam sa faceti cerintele si donatiile pe www.inimipure.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Adriana mult!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Fetelor, ne pare rau sa va anuntam ca sambata nu am reusit sa punem pachetele, baiatul care face curse Italia-Romania vine abia pe 31 Iulie. Am anuntat-o pe Camelia si Laura via e-mail, Lucica, pe tine te avizam aici, nu am avut o adresa e-mail de contact.

    Zilele trecute am dat hainutele disponibile intre 6 luni- 12 luni.
    Au mai ramas 2 pachetele cu hainute intre 0 -6 luni pentru 2 fetite care se vor naste in primavara 2011.

    Pentru cerinte:

    http://inimipure.blogspot.com/2010/07/cereri-articole-pentru-copii.html

    RăspundețiȘtergere
  18. scumpa mea adriana...multumesc din suflet pentru gest.sa stii ca ai o inima mare.ne-ai facut bucuroase .Dumnezeu sa-ti dea sanatate si bucurii tie si familiei tale te pupam din rm-sarat.sa fii iubita

    RăspundețiȘtergere
  19. Lucica, tu esti o scumpa pentru toate aceste cuvinte, ma simt coplesita si iti multumesc.
    Veti fi si mai bucuroase cand veti desface pachetul :)

    RăspundețiȘtergere
  20. ADRIANA,ITI MULTUMIM TARE MULT! ESTI CU ADEVARAT UN INGER!DUMNEZEU SA VA AJUTE SI SA VA UNPLE CASA DE BUCURII SI REALIZARI,CACI RAR OAMENI CA VOI!VA DORESC TOT BINELE DIN LUME,AVETI SUFLETE DE AUR!MII DE MULTUMIRI PENTRU EFORTUL DEPUS.CAMELIA

    RăspundețiȘtergere
  21. Camelia, iti multumesc pentru aceste cuvinte frumoase, eu nu sunt un inger, sunt doar un om caruia ii pasa de semenii lui, adevaratii ingeri cu chip de oameni se duc acolo unde este nevoie de prezenta lor fizica si spirituala, misionarii care lasa totul in urma si se duc sa ofere apa celor insetati, paine celor infometati si haine celor dezbracati.
    Si noi iti dorim tot binele din lume tie si familiei tale.
    Acum 5 minute i-am dat pachetele baiatului care face curse Italia-Romania, maine pleaca din Roma deci ar trebui sa ajunga Marti. Pe urma vor fi distribuite la Posta.
    Sa ne anuntati cand primiti pachetul.
    Pupici voua!

    RăspundețiȘtergere
  22. scumpii mei,pentru a putea tine legatura cu voi ....iata un numar de tel al meu0769676879.as fi tare bucuroasa sa ma contactati.va doresc liniste sufleteasca si bucurii.va pup LUCICA

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna Lucica, sa stii ca pachetele au ajuns ieri la Rm Sarat (a avut probleme baiatul cu masina, a ramas cateva zile prin Austria din cate am inteles), acum ramane sa te contacteze socrul meu (luni a zis pentru ca se pare ca are un pic de treaba in acest weekend). Noi i-am dat adresa ta si numarul de telefon pe care ni l-ai dat initial, i-l vom trimite si pe acesta. Tot luni a zis ca se duce sa puna celelalte pachete la posta pentru Camelia si Laura.
    Anunta-ne cand primesti pachetul.
    Pupici tie

    RăspundețiȘtergere
  24. buna ADRIANA,am tot asteptat saptamina trcuta coletul.Nu a ajuns nici acum.sa intinplat ceva? camelia

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna Camelia, am avut mari emotii pentru aceste pachete, numai bete in roate! Mai intai i s-a stricat omului masina, a ramas prin Austria cateva zile, pe urma in sfarsit reuseste sa lase pachetele la socru dar, surpriza, a uitat sa-i lase banii pentru expedierea coletelor! Dupa o saptamana de telefoane, zi de zi din Italia in Romania, in sfarsit Sambata i-a dus omul si banii. In weekend fiind inchis la posta astazi le-a expediat socrul, deci urmariti in cursul acestei saptamani posta. Ne pare rau de situatie dar nu a mai depins de noi! Mie imi este ca Laura naste intre timp pana ajung pachetele :)
    Dar ce sa-i faci, poti sa te pui cu naiba' ?

    RăspundețiȘtergere
  26. BUNA ADRIANA!am primit ieri coletul! va multumesc foarte foarte mult! sunteti niste oameni deosebiti cu suflete de aur! sa va dea DUMNEZEU tot binele din lume! mii de multumiri!!! camelia

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna Camelia, ne bucuram tare mult ca in sfarsit ati primit pachetele, Lucica si Laura ne-au facut confirmarea via email.
    Si noi iti dorim sa ai parte numai de bine, sa te bucuri alaturi de cei dragi, dar mai ales dorim tie si familiei tale multa multa sanatate ca-i mai buna decat toate!

    RăspundețiȘtergere
  28. as dori si eu ceva pentru copii mei de 6 ani si 2 ani baieti
    0741592125 elenacojocaru73@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Donatiile si cererile se fac pe www.inimipure.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere