Cartea Selenei

De cateva zile lucram la un proiect nou, mai precis o carte 3D. Am ,,botezat-o'' Cartea Selenei!!! :))
Ideea mi-a venit dupa ce am vizionat un  filmulet pe facebook postat in grupul ACTIVITATI GRADINITE
Iata ce a iesit pana acum:













Este minunat  faptul ca Selena renunta la desene animate pentru a se juca cu aceasta carte, inchide singura televizorul fara sa-i spun eu!



Ideile imi vin in functie de materialele pe care le am la dispozitie, de ex. cartile de colorat si de activitati pe care  am lucrat acasa in ultimii 2 ani nu le-am aruncat, acum ne prind foarte bine pentru ca decupam diverse imagini pe care le putem folosi in viitoarele proiecte.
Acum am ajuns la bucatarie, mai avem de facut farfurioarele, tacamurile si paharele, o fata de masa, o vaza cu flori si desigur, familia impreuna cu invitatii :))
Voi actualiza pe parcurs albumul ,,Cartea Selenei'.
Daca incercati si voi sa creati propria carte 3D ne-am bucra sa vedem si noi!!!
Mult spor si inspiratie! :)