S-a stricat tembelizoru :)

Ni s-a stricat televizorul, slava Domnului! :)
Nu glumesc, ma bucur ca s-a intamplat asta pentru ca Selena era mult prea pasionata de desene animate, mergea televizorul de dimineata si pana seara numai pe cartoon, boomerang si minimax. La un moment dat i-am sters cartoon tv pentru ca erau desene animate mult prea agresive, cu siguranta ati observat si voi lucrul asta. Cu toate astea, timpul pe care Selena il petrecea in fata televizorului era mult prea mult. In zadar am incercat sa-i sugerez ideea de a face activitati, de a desena sau a colora spre ex...Selena cerea desene, desene si iar...desene.
Azi s-a intamplat minunea! Televizorul nostru s-a stricat, i-am aratat lucrul asta, a vazut, s-a lamurit, l-am scos din priza si l-am dus din camera ei. Ce credeti ca s-a intamplat dupa? Din proprie initiativa a luat culorile, cariocile, foarfeca si hartia si a inceput sa creeze fara ajutorul meu. Bineanteles, alaturi de Fulger care sta in casa atunci cand ploua afara. Mai mult decat atat, Selena face curatenie dupa el, a invatat deci sa fie si responsabila.
S-a sticat tembelizoru, hahaha, ce paguba!!!