Birou de activitati

Astazi fiind o zi ploioasa si pentru ca tembelizoru s-a stricat iar Selenei i-a venit cheful de activitati mi-am zis ca a sosit momentul sa-i fac un birou. Am dezmembrat dulapul care-mi dadea dureri de cap din cauza faptului ca imi pridea miros de mucegai absolut tot ce puneam in el. I-am inlaturat placajul din spate, usile si sertarele si am procedat cu el cum am procedat si cu vitrina. Corpuri pe perete fara usi si fara placaje astfel incat aerul sa circule si sa nu mai avem problema mucegaiului. Din usi i-am facut birou Selenei. Ii place foarte mult, drept pentru care si acum se afla la masa de lucru, hahaha!!! E bine ca nu mi-am gaurit degetele deci mai am curaj sa ma mai aventurez si in alte proiecte de genul asta!!! Oricum, urmatorul la rand e scaunul ala care arata intr-un anume fel... e un gand roz, cu decoupage :))