Insecticid natural: Sapunul de casa


Avem o foarte mare problema cu insectele, ne-au atacat fasolea si macii! Este o problema generala in tot satul nu numai la noi, pana acum nu ne-am confruntat cu asa ceva... Cautand pe net insecticide naturale mare mi-a fost uimirea sa vad ca cel mai bun ar fi sapunul de casa! Am gasit mai multe retete dar m-am oprit asupra celei pe care am descoperit-o pe paradisverde.ro
Din cauza faptului ca la noi invazia de insecte este foarte mare am dublat cantitatea de sapun, in loc de 2 linguri am pus 4 linguri la 1 l de apa. Am folosit o galeata de 10 l, am pus in ea un sfert de apa calda dupa care am pus 40 linguri de fulgi de sapun. Am amestecat bine apoi am umplut galeata cu apa. Pentru ca dispozitivul de stropire este foarte fin, am strecurat totul cu ajutorul unei palnii si un ciorap. Rezultatul a fost surprinzator. Gandacii au murit! Vom continua insa cu stropirea o data la 3 zile pentru ca trebuie eliminate si ouale.
Daca si voi aveti problema aceasta incercati repede aceasta solutie care nu este nici scumpa nici periculoasa. Dati o fuga  la tara, in podul bunicii si folositi sapunul de casa care face adevarate minuni si in gradina!