Martisorul, vestitorul primaverii

Desi mai sunt 2 saptamani pana la 1 Martie eu am fost harnicuta si am lucrat 3 zile si 3 nopti la martisoare. Imi pare rau ca abia anul asta m-am gandit sa le confectionez, in anii trecuti mereu m-am trezit pe ultima suta de metri. Acum stau linistita, am martisoare pentru toate doamnele si domnisoarele din viata mea :)

Cand eram mica si se simtea sarbatoarea primaverii in aer, in ziua de 1 Martie eram in fiecare an  pe centrul orasului in cautarea martisoarelor, dar nu orice fel de martisoare, ci acelea cu flori si pene. Nu suportam martisoarele din tinichea, atat de mici si atat de... banale!
Ador dantela, as pune-o peste tot! Nu putea sa lipseasca din martisoarele mele, desigur :)




Mi-am incercat talentul si cu ceva textile, am facut atat brose cat si accesorii de par. Sunt ''de efect'' :)


Din cartoane de oua si tub de hartie igienica am confectionat aceste cosulete pe care le-am acoperit cu acrilic auriu. Am pus muschi de padure si cateva flori pe care le-am sustras din buchetul de nunta :)

Nu putea sa lipseasca decupajul...pe o plasa de-a sotului meu pe care o folosea in constructii...
Ardeii i-am confiscat de la usa de la intrare, stateau  intr-un sirag... sotul meu a insistat sa stea acolo atarnati, eu am insistat sa stea in piept agatati.


Am invins eu in cele din urma! :))))))))