Martisoare din materiale reciclate

Toate materialele folosite sunt reciclate, reutilizate sau sacrificate, hahaha...mai putin snururile...


Martisoare din flori artificiale imbinate cu flori naturale uscate si muschi de padure. Am vrut sa aduc un echilibru intre artificial si natural.  Cartosanul este de la un album de poze, sacrificat. Folia transparenta, deasemeni.

Martisoare din fulgi albi recuperati din cateva articole de imbracaminte achizitionata din Italia...erau prea extravagante asa ca le-am dat o sistemata. Plasa este de la cosuletul de nunta, sacrificat. Cartosanul este de la un album de poze, sacrificat. Folia transparenta, deasemeni.

Martisoare din fulgi achizitionati din Roma. Erau stransi in pamatuf de sters praful, da...se pare ca italienii folosesc frumusete de fulgi la sters praful...eu am cumparat 3 pamatufi de culori diverse, i-am ''dezasamblat'' si i-am pus in pungi, pachet spre Romania cu gandul sa fac lucruri frumoase si creative la un moment dat.  Cartosanul este de la un album de poze, sacrificat. Folia transparenta, deasemeni.
 Martisoare din flori de camp, naturale si uscate, recuperate din buchetul meu de nunta. Plasa este confiscata de la un buchet de flori pe care l-a primit a mea cumnata. Cartosanul este reciclat din biletele de bun venit, tot de la nunta. Folia transparenta e sacrificata de la un album de poze.

Martisoare din flori artificiale si plasa din buchetul de flori. Margelutele albe sunt reciclate dintr-o bluza, tot din Italia...prea extravaganta dealtfel...Cartosanul este reciclat din biletele de bun venit, tot de la nunta. Folia transparenta e sacrificata de la un album de poze.
 
Martisoare din flori artificiale si muschi  natural de Islanda. Iarasi, am vrut un echilibru intre natural si artificial. Cartosanul este de la un album de poze, sacrificat. Folia transparenta, deasemeni.
 Martisoare din flori artificiale si plasa.Cartosanul este de la un album de poze, sacrificat. Folia transparenta, deasemeni.


Martisoare tip semne de carte, reciclate din invitatiile de nunta care mi-au ramas (multe la numar)

Dupa cumm puteti observa, martisoarele mele contin elemente precum: flori, muschi de padure, porumbei, fulgi, simboluri care vestesc venirea primaverii. Am fost ingrozita an de an pentru ca pe piata se gasesc numai martisoare care nu transmit absolut nimic, toate sunt mici dar au un ambalaj de 10 ori mai mare, colorat, pe care scrie 1 Martie. Daca n-ar scrie 1 Martie nu mi-as da seama ca e martisor. In schimb pe cele din copilaria mea nu scria 1 Martie insa aveau snurul si simbolul:  floare, fulg, pasare...ei bine, in nostalgia vrenurilor trecute am creat aceste martisoare...nu le vand anul asta, poate la anul sa indraznesc... sa reusesc sa ajung cu ele pe centrul orasului meu :)
Ca o indrumare, cand alegeti un martisor incercati sa-i gasiti simbolul care vesteste  primavara...daca nu are un astfel de simbol, nu-l cumparati... nu mai incurajati comertul de martisoare scoase pe banda rulanta, care nu transmit absolut nimic...cautati martisoarele handmade, create cu inima, nu cu masina!
O primavara frumoasa va doresc tuturor!