vineri, 21 decembrie 2012

Ultimele decoratii - Sarbatori fericite!!! :)

Tocmai am terminat cu ultimele decoratii pentru Craciun, pentru ca am intrat in criza de timp globuletele le-am facut la foc automat insa au iesit foaaarte frumoase, multumesc din inima unei bune prietene (stie ea care) pentru servetele :)
Asa arata acum setul meu de globulete


Si asa arata inainte


dupa cum spuneam in postarile anterioare, vreau ca incepand cu anul acesta sa simt bucuria Craciunului, vreau emotie si energie frumoasa in brad si in jurul bradului :)

Am fost harnicuta, am mai facut cateva globulete din pexiglas tot la foc automat :D





si lumanarea pentru masa de Craciun :)


Aceasta este ultima postare din acest an, va dorim tuturor sarbatori fericite in sanul familiei,  sa va dea Dumnezeu multa sanatate, pace si iubire!!!
CRACIUN FERICIT!!!! 
 LA MUUUUUUUULTI ANI!!!!!!!!

Cu drag,
Adriana, Iulian si Selena :)

6 comentarii:

  1. Foarte frumoase au iesit!!! Abia astept sa vad si bradutul;))!!
    Sarbatori fericite dragilor, cu multa multa sanatate si liniste si bucurii!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, o sa fac poze si la brad, inca nu l-am facut, l-am programat pentru seara asta :)
      Sarbatori fericite draga mea! Revenim cu forte proaspete dupa sarbatori ;)

      Ștergere
  2. Sunt superbe!Sarbatori Fericite si voua,si linistite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gianina, le-am facut din graba dar cu aceeasi voie buna si cantec :)Pe voi va asteptam la o claca de decupaj in fata casei cand se mai incalzeste :) Sarbatori fericite!!! Va pupam

      Ștergere
  3. sunt mult mai frumoase globuletele facute acum.Am sa incerc si eu
    "Un an nou fericit va urez , tie si la toti cei dragi!"


    Am primit pachetul Multumesc Imi plac mult servetelele. Eu nu aveam atat de frumoase .Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne bucuram ca au ajuns cu bine si ca iti plac :)
      Un an nou fericit si tie draga Angi. Te pupam

      Ștergere