marți, 5 februarie 2013

Decoupage pe textile

Dupa o lunga perioada de timp mi-am reluat cursurile pe forumul Magia Decoupage-ului - Nivelul Basic, pentru lectia Decoupage pe textile am decorat un maieu patat de-al Selenei, ideea a fost sa lipesc servetelul peste pata pe care nu pot sa o scot cu nici o solutie. M-am grabit  un pic si am lipit usor pe langa, dar nu conteaza, imi place cum a iesit iar Selena este mai mult decat incantata. I l-am dat pe 3 februarie cand a fost ziua ei, buburuza  a stat toata ziua imbracata cu el :)









Materiale utilizate:
- maieu
- servetel
- adeziv pentru textile
- culori acrilice pentru textile
- pensule
- sablon
- glitter
- carton
- folie de plastic






Pasii de lucru:
Dupa ce am spalat si calcat maieul am introdus bucata de carton imbracata in folia de plastic in interiorul maieului, astfel incat sa nu patrunda adezivul in momentul aplicarii
Am intins adeziv in locul in care am vrut sa lipesc servetelul


Am asezat servetelul decupat (cel de-al treilea strat) si am aplicat un alt strat de adeziv din centru catre exterior

Cu ajutorul unei pensule si un sablon am imprimat cateva frunzulite cu acrilic pentru textile
Scrisul l-am facut cu glitter auriu
La final am calcat materialul pe spate

Daca v-a placut incercati si voi, e simplu si distractiv. Spor la decorat! :)

8 comentarii:

  1. La multi ani!!
    Ce frumos ti-a iesit:D!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim draga mea :)
      Si mie imi place mult, de obicei nu prea sunt multumita de propriile lucrari dar maieutul Selenei chiar imi e drag :)

      Ștergere
  2. Adriana, e minunat! La multi ani cu bucurii Selenei. Sigur o sa incerc si eu... imi recomanzi nistte adeziv pentru textile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din inima Oana :)
      Eu am folosit adezivul pentru textile de la pentart. In trecut am folosit si aracet diluat cu apa, desigur ca se vede diferenta, pentru un rezultat foarte bun recomand adezivul special pentru textile, nu conteaza de la care firma. Succes, abia astept sa vad cum iti iese :)

      Ștergere
  3. Ei, sunt gata. Am incercat pana mi-a iesit ceva la fel ( sper eu) de frumos ca al tau. Multumesc! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca ti-a fost de ajutor tutorialul, eu multumesc forumului de decoupage si fetelor care prezinta lectiile, multe lucruri noi le-am invatat din aceste locuri creative. Te pup cu drag.

      Ștergere
  4. Eu nu stiu cum de am sarit postarea asta...in primul rand,la multi ani sanatosi papusii tale!In al doilea rand imi place mult cum ti-a ieist tricoul....oare cu adeziv pt decupaj va iesi,sau trebuie musai special pt textile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea, la fel si ingerasilor tai! :) Ei, nu ai cum sa urmaresti tot, este normal sa mai scape, si mie imi scapa multe postari ale blogurilor pe care le urmaresc cu drag, depinde cat este ziua de incarcata.
      Sa stii ca eu am incercat cu adeziv normal in urma cu ceva ani, merge insa nu este atat de rezistent in timp, ma refer la spalari...dar, pana faci rost de un adeziv special de textile care nu este exagerat de scump, poti sa experimentezi cu cel normal... succes si abia astept sa vad rezultatul.

      Ștergere