miercuri, 3 octombrie 2012

Iti daruiesc o carte

In urma cu ceva timp am primit aceasta carte (si semnul de carte) de la Claudia Groza, am citit-o odata insa o voi reciti pentru ca unele idei foarte importante le-am cam uitat devreme ce in ultimul timp mi-am cam pierdut increderea in mine. Multumesc Claudiei pentru ca a stiut de ce anume am nevoie :)



Acum, m-am gandit sa fac si eu acelasi lucru, de aceea vreau sa daruiesc cartea Organizeaza-te de Donna Smallin unei persoane care are nevoie de ea. Am cumparat-o acum vreo 10 zile de la targul de carte BookLand care a avut loc in Rm. Sarat, am citit-o pentru ca aveam mare nevoie de cateva sfaturi de organizare in toate domeniile. Sper sa fiu pe drumul cel bun... Cartea contine 500 de sfaturi foarte bine structurate pentru a-ti pune viata in ordine.
In loc de semn de carte am pus invitatia noastra de la nunta pentru ca momentan nu am semne de carte, promit ca pe viitor am sa ''mesteresc'' cateva cu ajutorul decupajului.





Asadar, daca doriti aceasta carte trebuie sa-mi lasati aici un comentariu in care sa specificati si o adresa de email pentru contactare.
Inscrieri pana la data de 31 Octombrie
 Extragerea o voi face tot cu ajutorul lui Mr. Random pe 1 Noiembrie
Mult succes tuturor!

18 comentarii:

  1. Numele meu este Madalina si imi pare interesanta cartea . Nu risti , nu castigi ! YM : mickkey.mouse@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartea este cu-adevarat foarte interesanta si stimulanta !!! Bafta la extragere Madalina! :)

      Ștergere
  2. Si eu mi-o doresc...adresa mea de mail o stii,si daca castig eu vreau cu o marturie...hi,hi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bafta Gianina! Am sa atasez si o marturie de la nunta cu mare drag celei care va fi extrasa de Mr. Random :)

      Ștergere
  3. Interesanta carte , dar m-am gandit mai bine.Ii las pe cei mai tineri sa-si incerce norocul.Ei au mai multa nevoie de ea...Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi, omul cat traieste invata, nu se tine cont de varsta, asa ca esti inscrisa mai ales ca iti stiu si adresa de mail :) Apropo, inca astept adresa ta ca sa stiu unde sa expediez premiul catigat de luna trecuta la Arta Sacra!
      Bafta la extragere! :)

      Ștergere
  4. Adriana - semnul de carte pe care l-ai facut este absolut superb!! (adica invitatia voastra:D) Ma alatur si eu.
    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna
    Eu sunt Daiana si cred ca Buzaul are ceva magic in esenta. Chiar daca stau in Giurgiu sunt din Berca. Iti urmaresc blogul de ceva vreme si am gasit la tine cateva idei interesante dar si modul de a le pune in practica. Drept urmare mi-am cumparat o carte despre tehnica decupajului si ma bate gandul sa o aplic pe un dulap mai vechi care se preteaza f bine la asa ceva. Ma intereseaza tot ce tine de frumos si admir ceea ce faci aici. Cat despre organizare ... de ce sa nu marturisesc , ma tenteaza rau de tot cartea ta tinand cont ca am o "to do" List pe vreo trei pagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Daiana, iti multumesc din inima, bine ai venit!
      Si Giurgiu are ceva magic in esenta, matusa mea cea draga de la care am mostenit o foaaaaaarte mare parte din pasiuni traieste in Giurgiu, chiar zilele trecute m-a vizitat, n-o mai vazusem de 10 ani! :)
      Am si eu o ''to do'' list dar momentan are o singura pagina! Vreau sa o respect pe aceea cu sfintenie, zi de zi, dupa care sa trec si la o a doua pagina, si tot asa :D
      Mult spor la decorat si bafta la extragere! :)

      Ștergere
  6. super idee; ma inscriu si eu; cred ca este minunata cartea, mai ales pentru cineva dezorganizat ca mine; chiar daca randomul nu va fi de partea mea, macar o caut la biblioteca sa o citesc; eu am dat cartile mele ce nu imi mai foloseau la biblioteca liceului in care lucrez; asa , stiu ca multi se vor bucura de ele;
    pupici
    Beatrice - Galati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai facut un gest foarte frumos, acela de a dona cartile, ma gandeam zilele acestea ca daca fiecare dintre noi am dona cel putin o carte comunitatii din care facem parte am face impreuna o frumoasa biblioteca in orasul sau mai ales, in satul in care traim. La sate din pacate nu exista biblioteci, cel putin nu in satul meu...ce mult mi-ar placea sa se infiinteze una :)
      Mult succes la extragere Beatrice!
      Te pup, cu drag! :)

      Ștergere
  7. Ma pot alatura si eu?Adresa mea de mail este ghemulet00@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara,

    Ma alatur si eu concursului...pe ultima suta de metri. Cine stie...poate cei din urma voi fi cei dintai. Felicitari pentru blog...cu siguranta o sa revin pe aici. Mailul meu este dorabv@yahoo.com
    O seara placuta,
    Teodora, Brasov

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Teodora, nu ai avut noroc de data aceasta insa te mai astept pe aici si la urmatoarele daruri de blog, cine stie, poate data viitoare Mr. Random te alege pe tine :)
      O seara minunata iti doresc!

      Ștergere