luni, 1 octombrie 2012

Extragere concurs- Arta Sacra

A trecut si luna septembrie, ne cerem scuze ca am lansat concursul de creativitate ceva mai tarziu, motivul il stiti deja... Bun, si acum sa trecem la extragere, avem 2 participante cu doua lucrari foarte frumoase.


1. Angi - Domnul Iisus Hristos in Saptamana Patimilor
             
2. Rux- Verde ingeras


Mr. Random a ales....nr. 1

Felicitari Angi, cand am vazut lucrarea ta am ramas fara cuvinte, arta sacra in adevaratul sens al cuvantului
 Asteptam sa ne trimiti adresa pentru expedierea premiului.

Felicitari si tie Rux, ingerasul tau este tare, tare dragalas, nu stiu cum reusesti sa faci asa ceva! Felicitari si pentru felul in care utilizezi photoshop, am si eu dar nu stiu  ce sa fac cu el :D

Va mai asteptam cu drag si la urmatoarele concursuri, vom schimba un pic premiile, speram sa fie in continuare pe placul vostru.

O saptamana minunata va dorim tuturor!


5 comentarii:

  1. :D Ma bucur ca ti-a placut!! Joaca-te in photoshop:) -eu asa am invatat, singura. Sunt si tutoriale, dar eu abia am avut rabdare sa vad vreo doua... (pe la inceput)
    :D
    Felicitari Angi!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am sa fac Rux, imi doresc mult sa stiu cum sa prelucrez pozele, am vazut la tine si-mi place tare,tare mult :D
      Partea proasta este ca nu am aparat foto bun, mor de oftica din cauza asta dar, asta este, asa-mi trebuie daca n-am stiut sa-mi iau cand am avut posibilitati :(

      Ștergere
  2. Nu-mi vine sa cred! Am castigat din nou,pentru ca si pe "Provocari verzi" am fost finalista (locul 1),ai vazut?Ma mir pentru ca nu prea sunt norocoasa la extrageri .Chiar sotul meu glumeste ,spunandu-mi ca norocul meu s-a terminat cand l-am intalnit pe el.Multumesc, Adriana.Am sa-ti trimit un mail cu adresa mea.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia acum am reusit sa vad postarea pe Provocari verzi, m-am luat cu treburile prin casa si n-am vazut. Felicitari Angi, cutiuta ta este minunata, asta e...magie ce-ai facut tu acolo, sa transformi dintr-o simpla cutie de carton o asa minunatie :)
      Ce nostim e sotul tau, al meu zice invers, ca norocul lui s-a terminat cand m-a cunoscut pe mine :D
      Asteptam adresa ta prin email.
      Pup cu drag!

      Ștergere
  3. Sincere frlicitari,Angi!Asteptam noile tale creatii folosind premiile....

    RăspundețiȘtergere