marți, 31 iulie 2012

Concurs-Nunta si Botez

Fara sa mai  pierdem vremea dam start urmatorului concurs de arta si creativitate pentru luna august. 
Tema este NUNTA si BOTEZ :)

Schimbam un pic modalitatea de inscriere, vom folosi sistemul inlinkz.com inspirati fiind de pe blogul Scrapper in Romania
multumim pentru inspiratie! :)

Puteti realiza orice care sa aibe legatura cu nunta sau botezul, invitatii, marturii, cocarde, ornamente, nu conteaza ce tehnica sau ce materiale folositi, important este sa fie lucrat de mana.
Pentru a va putea inscrie lasati linkul cu postarea voastra apasand pe  ''Add your link''
Puteti participa cu mai multe lucrari la acest concurs. Cu cat sunt mai multe lucrari, cu atat sunt mai multe sanse de castig.
Mentionati in postare ''Pentru concursul de arta si creativitate'' cu un link inapoi la aceasta postare http://artasicreativitate.blogspot.ro/2012/07/concurs-nunta-si-botez.html
Concursul se incheie la 1 septembrie la 09.00 ora Romaniei.

Premiul din luna august consta intr-o tablita din ipsos decorata (marturie de la nunta noastra) una de decorat si un servetel.


Extragerea: 1 septembrie  
Multa bafta tuturor!

Apasati butonul albastru pentru inscriere.


26 de comentarii:

  1. Sper sa reusesc de data asta,ca de cand ma chinui...nu mai spun ,ca sa nu ma fac de ras,nu de alta !Foarte frumoasa tablita!Va pupicesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Bea, hai ca este suficient timp :)
      Spor la creatie, te asteptam cu drag! Pupici :)

      Ștergere
  2. Se pare ca eu voi fi cea care va sparge gheata luna aceasta :D Tortuletul meu este pentru prima vizita la un nou nascut, dar poate constitui un cadou minunat pentru botezul bebelusului.
    http://danashandmade.blogspot.ro/2012/08/tort-de-scutece_3.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit Dana, imi place tare mult ideea ta cu tortul de scutece. Multumim pentru inscriere, multa bafta iti dorim!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Am inscris si eu un link- e ceva mai vechi, un exemplu de impachetat cadouri pentru un botez; promit sa fac ceva si special pentru acest concurs!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru inscriere Florentina, nu-i nimic daca e mai vechi, defapt inscrierile pot fi si postari mai vechi pe langa cele noi, speciale pentru acest concurs :)
      Important este sa fie despre nunta sau botez :)
      Imi plac mult ideile tale de impachetat cadouri pentru botez, multa bafta cu Mister Random iti doresc :)

      Ștergere
  4. Ce tema frumoasa! Incerc sa-mi intru in "mana" ca am "lenevit" cam mult cu absenta pe blog;)). Vezi ca la colectia de linkuri poti pune broscuta sa faca tragerea in locul tau, e mult mai simplu.
    Zi frumoasa si succes participantilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai Alina, te asteptam cu ideile tale de nunta si botez! Da-mi te rog un link de unde sa iau broscuta cu pricina :D

      Ștergere
    2. Adriana nu am folosit inca, dar stiu ca e o optiune in momentul in care selectezi optiunile pentru colectie.Poate chiar ai si activat-o.

      Ștergere
    3. Multumesc Alina, am sa incerc sa vad daca este activata, trebuie sa-i dau de capat, nu se poate! Vreau si eu broscuta magica :D

      Ștergere
  5. Salut! este pentru prima data cand particip si nu stiu cum sa procedez :) am nevoie de putin ajutor daca se poate, sa stiu unde postez ideea mea. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Roxetta, ideea o postezi pe blogul tau personal apoi faci inscrierea apasand butonul ''Add your link''. Completezi apoi datele cu numele tau de inscriere si linkul postarii tale (de pe blogul tau). Daca intampini dificultati nu e nici o problema, lasi aici linkul postarii printr-un comentariu si fac eu inscrierea in lista ''inlinkz'' pentru tine. Valabil pentru toti! :)
      Multa bafta si spor la creatie!

      Ștergere
  6. Adriana munca si creatiile tale,sunt minunate si te felicit!Am vazut ca tema acestui concurs ,,Nunta si Botez", se regaseste oarecum si in lucrarea mea,,Amintiri de vara presarate pe o rama", astfel m-am gandit sa particip si eu, premiul oferit de tine fiind in armonie cu blogul meu.Dar n-am inteles nici eu, unde postez titlul lucrarii mele. Bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Angela, felicitari si tie pentru creatiile tale minunate. Daca doresti sa inscrii in lista si titlul lucrarii, nu e nici o problema, adaugi la nume si titlul, ceva de genul: Angela-Amintiri de vara presarate pe o rama
      Bafta si tie si spor la creatie!
      Va multumim pentru inscrieri tuturor :)

      Ștergere
  7. Va rog mult, fiti atente la conditiile de participare altfel ma vad nevoita sa elimin inscrierile care nu indeplinesc cerintele.
    artmarie.ro/aranjamente-florale-botez/ am intrat pe linkul tau insa nu am vazut nici o mentionare a faptului ca participi la acest concurs de arta si creativitate, sunt doar 2 poze si nimic altceva de aceea am sters inscrierea, imi pare tare rau. Daca doresti sa participi cu o lucrare te rog mentioneaza in postare concursul la care participi, cu link de redirectionare in aceasta pagina. Multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://brosedecoratiuni.blogspot.ro/
    si
    http://floraria-angela.blogspot.ro/
    va rog sa faceti inscrierea din nou insa aveti grija cand copiati linkul, sa fie cu redirectionare in postarea cu lucrarea pe care doriti sa o inscrieti, nu likul blogului.
    De ex:
    http://floraria-angela.blogspot.ro/ INCORECT!!!
    http://floraria-angela.blogspot.ro/2012/08/amintiri-de-vara-presarate-pe-o-rama.html CORECT!!!

    Inca o precizare, trebuie sa specificati in postare ca participati la acest concurs, cu link de redirectionare in aceasta pagina http://artasicreativitate.blogspot.ro/2012/07/concurs-nunta-si-botez.html
    Va multumesc pentru intelegere, va astept din nou cu inscrierile de aceasta data facute corect.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti-era dor de floarea soarelui? Am revenit cu niste marturii infloreate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna mi-e dor de floarea soarelui...marturiile tale sunt adorabile, vai cat de mult imi plac, mi-ai dat o idee grozava pentru nunta si botez, rapida si economica. Multumesc draga mea! :)

      Ștergere
  10. Buna:)!! Ma alatur si eu cu o felicitare facuta pentru o mireasa :D. Si maine va arat si partea a doua a cadoului meu pentru ea:D!!
    Foarte faina tema:)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Rux, felicitarea e tare dragalasa, abia asteptam sa vedem si partea a doua :D

      Ștergere
    2. :) partea a doua este o micuta mireasa crosetata:D

      Ștergere
    3. M-ai lasat fara cuvinte Rux, stiu si eu sa tin croseta in mana dar ce faci tu acolo este pur si simplu magie!!! Felicitari pentr indemanare si imaginatie si bafta la extragere.
      Traiasca miresica norocoasa!!! :D

      Ștergere
  11. Toate lucrarile inscrise in concurs sunt absolut superbe. Felicitări tuturor!

    RăspundețiȘtergere