Rezultatul extragerii

Ne cerem scuze pentru intarzierea extragerii, desi concursul ''Decoratiile voastre pe suporturile noastre, editia II'' s-a incheiat pe 1 august au fost cateva zile incarcate si nu am reusit sa gasim momentul potrivit pentru extragere. Fiindca toate lucrarile sunt foarte frumoase ne este greu sa alegem 3  asa ca am decis ca incepand cu aceasta editie sa apelam la Mister Random! Florentina il alinta asa si noi am ''copiat-o'' :)

Au fost 32 lucrari participante la concurs,  Mister Random a decis urmatoarele:

Extragerea nr. 1

 Nr. 11 corespunde tegolei cu floarea soarelui care apartine lui Ani si care si mie mi-a placut tare mult.



Extragerea nr. 2

 Nr. 14 apartine tot lui Ani si corespunde tegolei cu mult negru care i-a placut lui Iulian foarte mult, asadar Mister Random tine cont si de parerea barbatilor, se pare :D


Extragerea nr. 3



Nr. 31 apartine Florentinei si corespunde tablitei in stil african, stil de care amandoi suntem indragostiti, deci Mister Random ne vrea pe amandoi fericiti :D

Am ca  martor pe Dumnezeu  ca extragerile sunt corect realizate si ca nu am favorizat pe nimeni niciodata.

Felicitari Ani, felicitari Florentina pentru ca ati fost alese, Mister Random va iubeste si noi la fel ca de altfel pe toate participantele la concursurile noastre. Mihaela si Maria, va multumim pentru participare, va mai asteptam cu mult drag si la editia cu nr. 3 care se va incheia in noiembrie. Si pentru ca luna aceasta este luna noastra caci nu-i asa, ne casatorim si botezam, un premiu surpriza, de participare vine si catre voi  :) Asadar, la editia aceasta toata lumea iese castigatoare :)
In curand vom reveni cu detalii despre concursul cu nr. 3. Pana atunci, multa inspiratie si spor la decorat va dorim :)