Premiul Gabrielei

Acesta este premiul Gabrielei pe care l-am primit in urma castigarii concursului - seminar realizat de ea pe Forumul de decupaj - Decupaj pe sticla.




Premiul consta in 20 de servetele foooarte frumoase si o vaza la fel de frumoasa decorata de ea.






Aceasta este sticla pe care am decorat-o eu urmand pasii Gabrielei, unica diferenta este ca am adaugat si un cracklé bicomponent la final.


Urmeaza sa postez lucrarea pas cu pas pentru ca din pacate nu am avut timpul necesar pana azi.


Multumesc Gabriela pentru ca m-ai invatat aceasta minunata decoratie de care eu pur si simplu m-am indragostit, este vorba despre acea imitatie de dantela...iti multumesc din inima si pentru premiu, vaza mi-am pus-o la loc de cinste iar servetelele isi asteapta randul la decupat :)

Desigur, iti voi arata pe ce suporturi le-am lipit ;)