Dar de Februarie, dar de blog

Am transferat Darul de blog, de pe Fly Ady pe Arta si Creativitate pentru ca nu prea mai am timp sa ma ocup si de acel blog, il actualizez destul de rar din lipsa de timp asa ca iata, premiul lunar il voi acorda aici, unde vin mai multe persoane in vizita. Asa cum am mai spus si pe Fly Ady, ideea in sine nu-mi apartine, ea este a Irinei de pe Dulce casa, careia nu ma mai satur sa-i multumesc pentru ca este un izvor de inspiratie pentru mine...
eu doar am preluat si am dat mai departe :)

Luna aceasta, la Dar de blog voi oferi un tablou drag mie  cu hartie de orez (hartie pe care eu pur si simplu o ador!) Este o luna speciala aceasta asa ca si darul de blog va fi special :)



Cine vrea sa participe este rugat sa lase aici incepand de azi  un comentariu specificand adresa de mail, data limita de inscriere fiind 28 Februarie.
Persoanelor care nu au   specificat adresa de mail in comentariu sau nu au completat profilul de blogger (nu au specificat mail-ul  la rubrica de contact) li se vor anula inscrierea in cazul extragerii.

Persoana care va fi extrasa  va fi contactata pentru aflarea adresei la care trebuie sa expediez pachetul. (doar pe teritoriul Romaniei)
Extragerea o voi face pe data de 29 Februarie prin sistemul random.org




Va multumesc si va astept cu drag la inscriere! :)