vineri, 4 martie 2011

Buchet de trandafiri

...pentru o Primăvară colorată şi parfumată...


Tutorial refacut la data de 9 .03.2011, mi-am recuperat fotografiile pierdute, Yuppiiii!!!
 
La realizarea acestui tablou sunt necesare:

- suport din panza
- fond opac
- culoare acrilica aur
- hartie de orez
- vopsea finala
- scoci de hartie
- burete tampon
- pensula
 
 Descrierea lucrării:
 
 Se da o mână de fond opac după care se lipeşte imaginea în centrul tabloului
 Cu  ajutorul scociului din hârtie se izolează partea centrală
 În părţile laterale se tamponează aur acrilic şi se lipesc părţile unei singure imagini tăiată în 2
 Se izolează lucrarea cu vopsea finală.














Tabloul va fi donat in Galeria Virtuala pentru Rares

11 comentarii:

  1. Wow,foarte frumos!Dar ai uitat sa specifici ca e necesar si un pic de talent.Felicitari si sa ai o primavara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc frumos Beatrice! Este destul de simplă realizarea acestui tablou dacă ai hârtia de orez care dă toată frumuseţea lui, nu este necesar prea mult talent :)
    O primăvară minunată şi ţie îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adriana, felicitari pentru tablou!!! Este foarte expresiv, iar hartia de orez il evidentiaza din plin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Adriana, iti urmaresc blogul si munca de ceva timp si trebuie sa-ti marturisesc ca-mi incanti sufletul.De aseara m-am hotarat ca in acesti doi ani cat mai am de stat acasa in concediul pentru cresterea copilului(am pe langa cei 4 copii mai mari si un baietel de aproape 7 luni)sa invat si eu arta decupajului.
    De aceea uneori te rog sa-mi dai voie sa te mai intreb cate ceva.

    Azi doresc sa te intreb ce fel de vopsea se foloseste pentru fondul opac (e o vopsea mata? ce fel?)si ce fel de vopsea este vopseaua finala(trebuie sa fie ceva transparent nu-i asa?).

    M-ar interesa de unde-ti procuri tu acea hartie de orez cu acele motive atat de frumoase.Exista vreun site de unde mi-as putea comanda?

    Te rog sa-mi spui,daca doresti, tot ce crezi ca ar trebui sa stiu la inceput de drum.

    Iti multumesc frumos.

    Dumnezeu sa-ti binecuvanteze frumoasa familie cu toata iubirea , pacea si indurarea Sa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariana, ce mult mă bucur că vrei să pătrunzi şi tu în această minunată artă a decupajului! Îţi mulţumesc din suflet pentru apreciere! Ai o familie numeroasă şi binecuvântată... să te bucuri de îngeraşii tăi, să-ţi trăiască şi să creezi împreună cu ei frumoase decoraţiuni pentru căminul vostru. Te cunosc virtual de pe blogul lui Îngerul tău...ştiu că eşti o persoană cu-adevărat splendidă... pentru mine este o mare, mare bucurie că te-ai oprit aici, în vizită, îţi mulţumesc.
    Trebuie să fiu sinceră cu tine şi să-ţi spun că mai există un loc special de decupaj în care ai foarte multe lucruri de învăţat, mai ales că eşti la început. Este un FORUM http://decoupage.forumgratuit.ro ceea ce mi se pare foarte util este faptul că pe lângă explicaţiile termenilor de decupaj şi descrierea produselelor speciale care se găsesc în România, membrii sunt stimulaţi la creaţie prin organizarea unor concursuri pe diverse teme. Evident, nu premiul în sine este important ci faptul că sunt mai mulţi creatori la un loc care transmit o idee, o părticică din sufletul lor prin intermediul creaţiilor lor...ţi-l recomand , sunt câteva persoane pe-acolo care lucrează, am văzut, la nivel profesional. Ceea ce fac eu aici este la nivel amatorial, eu doar arat baza. Îţi voi răspunde însă la toate întrebările, cu mare plăcere.În acelaşi timp, voi încerca să structurez mai bine blogul astfel încât începătorii să-l parcurgă cu o mai mare uşurinţă. Deasemeni, răspunsurile carea ar putea fi utile şi altor persoane am să le postez în blog şi am să vin şi cu exemple concrete.

    Acum, FONDUL OPAC este o vopsea mată, acrilică de bază care se aplică pe orice suport de decorat (lemn, metal, sticlă, plastic, pânză etc...) De exemplu, navigând prin forumul de decupaj am aflat că la noi fondul opac se cheamă grund care trebuie să fie acelaşi lucru.
    Peste fondul opac (adică grund) poţi aplica orice culoare acrilică (adică pe bază de apă)

    Vopseaua finală este de mai multe feluri, pe bază de solvenţi şi pe bază de apă, depinde de efectul pe care vrei să-l obţii. Spre exemplu, la tabloul de mai sus nu am dorit un efect lucios şi atunci am ales o vopsea finală opacă pe bază de solvent - efectul ceară (Vernice Opacă effetto cera-Flatting gel)
    Pentru un efect lucios există Vernice lucidă pe bază de apă sau pe bază de solvent.

    Diferenţa dintre vopseaua finală pe bază de solvent (flatting gel) şi vopseaua finală pe bază de apă

    Vopseaua finală pe bază de solvent (Flatting gel) este mai închisă la culoare modificând astfel tonalitatea suprafeţei decorate în timp ce vopseaua finală pe bază de apă este transparentă.
    O mână întinsă de flatting gel echivalează cu 4-5 mâini întinse de vopsea finală pe bază de apă.
    Pensulele folosite cu flatting gel pot fi curăţate doar cu solvent în timp ce pensulele folosite cu vopsea finală pe bază de apă pot fi curăţate cu apă şi săpun.
    Flatting gel are un miros foarte toxic spre deosebire de vopseaua finală pe bază de apă.

    Hârtia de orez (carta di riso) eu o cumpăr de la negoţurile speciale pentru decupaj pentru că sunt aproape de casa mea. Nu am făcut până în prezent comenzi on-line pentru produse de decupaj însă îţi pot oferi un site românesc unde am văzut că se vând şi hârtii de orez
    http://www.complexart.ro/hartie-de-orez-decoupage

    Deasemeni, am să caut şi site-uri din Italia unde se poate comanda on-line.

    Despre hârtia de orez am să vorbesc mai mult şi am să dau şi câteva exemple concrete.
    Sper că ţi-au fost de folos informaţiile. Te mai aştept cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Adriana , iti multumesc frumos pentru toate informatiile, imi sunt cu adevarat de folos,simt cum mi se deschide o noua lume.Iti marturisesc ca m-am inscris pe acel forum(la care am ajuns tot de pe blogul tau) chiar in seara premergatoare comentariului pe care ti l-am scris insa nu am avut timp sa-l studiez.

    De blogul tau si eu am aflat tot de la "Ingerul tau", Domnul sa-l binecuvanteze cu Ibirea si Bucuria Sa!

    Stii, in Sfanta Scriptura scrie asa in Luca 6:45:

    "Omul bun scoate lucruri bune din visteria buna a inimii lui, iar omul rau scoate lucruri rele din visteria rea a inimii lui;caci din prisosul inimii vorbeste gura"...

    Eu iti multumesc pentru inima ta buna si frumoasa.:)

    Dumnezeu sa te binecuvanteze , sa-ti binecuvanteze familia cu cele mai pretioase haruri si cu toata splendoarea iubirii Sale!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt cea care îţi mulţumeşte pentru că vizita ta m-a stimulat să îmi pun la punct blogul, să-l organizez astfel încât persoanele care doresc să afle cât mai multe informaţii despre decupaj să-l parcurgă cu o mai mare uşurinţă.

    ,,Cine se aseamănă, se adună!'' de aceea ne-am găsit la ,,Îngerul tau''. Recomand cu această ocazie tuturor celor care încă nu ştiu de el, vizitaţi-i blogul http://nibiru-sfârşitul-lumii.blogspot.com/ şi veţi pleca din acel loc mult mai bogaţi spiritual.


    Versetul pe care l-ai amintit mai sus mi-aduce aminte de un altul pe care l-am citit în Matei 12:33
    ,,Ori faceţi pomul bun şi rodul lui bun, ori faceţi pomul rău şi rodul lui rău: căci pomul se cunoaşte după rodul lui.''

    Noi ne străduim să facem roade bune şi dacă ne mai scapă câte o fructă stricată o aruncăm imediat pentru ca stricăciunea ei să nu strice şi celelalte fructe sănătoase.

    Eşti tu prea bună cu mine, inima mea este defapt o oglindă a inimii tale, este uşor să simţim vibraţiile inimilor care trăiesc în armonie nu doar cu ele ci şi cu cei din jurul lor. De aceea eu îţi mulţumesc, binecuvântarea ta şi vibraţia inimii tale mă fac şi pe mine să radiez în splendoarea iubirii.

    Dumnezeu să te binecuvânteze pe tine şi familia ta frumoasă, să vă dea sănătate şi numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adriana foarte frumos si acest tablou. Sunteti atat de talentati...Va multumesc ca impartasiti si cu altii. Va admir!

    RăspundețiȘtergere
  9. Îţi mulţumim din suflet...o creaţie nu poate fi numită creaţie dacă nu este împărtăşită cu cei din jur...

    RăspundețiȘtergere