Cutiuta amintirilor

Ieri printesa noastra a implinit un anisor si i-am facut cadou o cutiuta decorata cu tehnica decupajului la care am adaugat si cateva elemente de lucru manual. Nu am vrut sa-i cumpar nimic, am vrut sa-i fac eu cadoul cu manutele mele...am folosit cutia de ambalaj de la un set de parfum si crema pe care i l-am oferit sotului de Craciun. Nu-mi venea sa o arunc, m-am gandit ca as putea sa o transform intr-o frumoasa cutiuta a amintirilor in care fetita noastra sa-si puna toate lucrusoarele pretioase de-a lungul timpului... asa isi va aminti cu drag de momentele cele mai placute din viata ei...

Am sa incerc in cativa pasi sa explic modalitatea de lucru:

Am aplicat 2 maini de fond opac


Dupa uscarea completa am aplicat tonalitatile de roz si rosu


Am lipit hartia de orez pe toata suprafata cutiei, atat in exterior cat si in interior




Dupa lipirea imaginii din hartie de orez am intins 3-4 maini de lac final


Am crosetat un snur din macrame roz...


...apoi am cusut un volanas din organza...



Am lipit decoratiunea cu pistolul de lipici la cald

In final am inscriptionat initialele printesei cu glitter auriu

I-am oferit cadoul si dupa cateva minute a inceput sa-l joace in picioare :D



LA MULTI ANI PRINTESA SCUMPA!!!