vineri, 4 februarie 2011

Cutiuta amintirilor

Ieri printesa noastra a implinit un anisor si i-am facut cadou o cutiuta decorata cu tehnica decupajului la care am adaugat si cateva elemente de lucru manual. Nu am vrut sa-i cumpar nimic, am vrut sa-i fac eu cadoul cu manutele mele...am folosit cutia de ambalaj de la un set de parfum si crema pe care i l-am oferit sotului de Craciun. Nu-mi venea sa o arunc, m-am gandit ca as putea sa o transform intr-o frumoasa cutiuta a amintirilor in care fetita noastra sa-si puna toate lucrusoarele pretioase de-a lungul timpului... asa isi va aminti cu drag de momentele cele mai placute din viata ei...

Am sa incerc in cativa pasi sa explic modalitatea de lucru:

Am aplicat 2 maini de fond opac


Dupa uscarea completa am aplicat tonalitatile de roz si rosu


Am lipit hartia de orez pe toata suprafata cutiei, atat in exterior cat si in interior




Dupa lipirea imaginii din hartie de orez am intins 3-4 maini de lac final


Am crosetat un snur din macrame roz...


...apoi am cusut un volanas din organza...



Am lipit decoratiunea cu pistolul de lipici la cald

In final am inscriptionat initialele printesei cu glitter auriu

I-am oferit cadoul si dupa cateva minute a inceput sa-l joace in picioare :D



LA MULTI ANI PRINTESA SCUMPA!!!

8 comentarii:

  1. Sa va traiasca puisorul.
    Cadoul este deosebit. Cu siguranta va pastra cu drag multe amintiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va traiasca printesa si sa va bucurati de ea.E minunata cutiuta ca si stapana ei.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI printesei voastre,sa fie sanatoasa,norocoasa,talentata si sa aive parte numai de bucurii si impliniri pentru ca voi sa va bucurati de ea.LA MULTI ANI inca o data.
    Foarte frumoasa cutia si vad ca a avut succes.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa va traiasca printesa ,e mai mult decat adorabila,si din imaginile prezentate se vede ca are deja o personalitate bine definita...mi-am permis sa adaug ,,Arta & Creativitate" la lista mea din 2 motive:prezentati lucruri interesante si frumoase si ma bucur ca inca exista persoane care indragesc aceasta tehnica a decupajului,pe care o foloseam si eu cu mare placere inca cu multi ani in urma.Intradevar rezultatele pot devenii spectaculoase,totul tinand de imaginatia noastra.Va doresc din tot sufletul succes si sa aveti parte de bucurii nemarginite din partea printesei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumim din suflet pentru urari, La multi ani si voua tuturor!!!

    Da Mary, sper sa aibe atat de multe amintiri frumoase incat aceasta cutiuta sa fie prea mica sa le incapa pe toate :)

    Elena, minunata esti si tu si mainile tale!

    Beatrice, i-a placut atat de mult ca s-a urcat cu picioarele pe ea si a inceput sa salte :) Noroc ca este o cutie rezistenta...am pus-o la pastrare, i-o voi da cand va fi un pic mai maricica :)

    Angela, multumim mult, are intr-adevar o personalitate puternica, este un copil special insa cu siguranta ca fiecare parinte isi vede copilul unic si special, este normal :)
    Si noi te adaugam cu mare placere in lista noastra.

    Va multumim inca o data pentru cuvintele minunate, va imparisam si va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani,printesei!
    Un cadou deosebit de reusit,chiar daca inca "il joaca in picioare",o sa vina vremea cand o sa fie ca o comoara!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa va traiasca micuta printesa delicata. Va veni repede vremea cand va aprecia pretiosul cadou. E o adevarata minunatie, ai maini de aur.
    Imi place mult blogul, voi reveni

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumim mult... am sarbatorit printesa ieri, deja am pus la cutiuta de amintiri lumanarea de pe tort :)

    RăspundețiȘtergere