Coteț pentru găini din materiale reciclate, măsură rapidă la costuri 0

 

 Le-am primit cadou de la soț duminica trecută, deși nu era planificat așa ceva. S-a aflat într-o piață din altă localitate, mi-a trimis o poză cu ele în cușcă,  știind că de mulți ani îmi doream brahme m-a întrebat dacă le vreau... A fost ceva de genul ,,Mănânci calule ovăz? Mănânc, cum să nu? 😅 Bun, de cumpărat le-a cumpărat dar acum problemă, unde le punem că nu putem să le băgăm cu celelalte pentru că le-ar bate toate cele 30 de găini. Și mi-a venit mie ideea de a le pune în seră pentru moment. Soțul lucrează de dimineață și până seara și nu are timp să construiască un coteț, apoi mai e și problema materialelor, nu doar a timpului inexistent. Cotețele din magazine au niște prețuri UAU!!! 😲


La construirea cotețului improvizat am folosit:
- țigle reciclate
- blat de mobilă reciclat
- o măsuță
- o cutie de carton
- o mușama de masă reciclată
- sac menajer și sac de rafie
- material textil
- folie de seră

Pentru așternut:
- pământ
- cenușă (absoarbe umiditatea, dezinfectează așternutul, elimină mirosurile neplăcute)
- rumeguș (absoarbe umiditatea și menține căldura în coteț)