Restaurare gard de fier

Mi-a luat cateva zile bune sa vopsesc gardul insa pana la urma am reusit! Arata oribil inainte, era plin de rugina... la inceput nu am fost prea multumita pentru ca nu acoperea foarte bine vopseaua insa  dupa ce am facut un calcul sa vad cat costa un gard din lemn am zis UAU!!! Prea multi bani! Ori luam lemne sa ne incalzim la iarna, ori luam lemne sa ne facem gard! Am ales caldura  pe timp de iarna, desigur!  Lasa ca facem gand din lemn de paulownia peste cativa ani! Am dat 2 maini de vopsea si gata! :)

Cu o perie de sarma am dat jos rugina, am luat o vopsea ieftina, cea mai ieftina, si cu ea mi-am facut treaba!
21 m de gard din lemn ne-ar fi costat aproape 900 lei!
Eu am folosit 5 cutii de vopsea de 0,6 l.
O cutie a costat 9 lei deci vopsirea gardului ne-a costat 45 lei. De la 900 lei la 45 lei e o mare diferenta, nu-i asa?

 Fa Rai din ce ai spune o vorba din batrani! :)

Daca vreti sa vedeti transformarea, puteti viziona clipul de mai jos: