Prima mea decoratie realizata cu decoupage

Au trecut aproape 10 ani de cand am descoperit arta decoupage-ului... Eram in Roma, mi-aduc aminte ca in anul 2006 am facut prima vizita acasa, noi fiind plecati din tara inca din anul 2004. Dupa 2 ani de strainatate, cu mult dor de tara si de neamuri, ne-am intors in Romania cu greu, cu multe riscuri, neavand nici acte..
Cele 3 saptamani pe care le-am petrecut in vacanta din Romania au fost de cosmar, am ramas profund dezamagita de tot ceea ce am intalnit, abia asteptam sa ne intoarcem inapoi in Roma. Am ajuns atunci sa cantaresc 43 de kg, la o inaltime de 1,66 eram anorexica fara indoiala.
Mi-a luat mult timp sa imi revin, in cautarile mele de a-mi alina sufletul am descoperit niste reviste frumos colorate cu decoratiuni si lucrari pas cu pas.''Laboratorio di decoupage'' ma vrajise pur si simplu!De atunci am inceput sa caut materiale, reviste si tot ceea ce reprezenta decoupage. Am dat astfel de magazinul lui Carmen Pellecchia, ''Arta si Creativitate''! De aici si pana la primele mele cursuri de decoupage a mai fost doar un pas. Am facut 4 lucrari cu tehnici diverse, o decoratie pe suport de lemn, 2 decoratii pe suport de pexiglas si o decoratie pe textile. Cele 2 globuri mari din pexiglas din pacate s-au spart, traistuta s-a rupt insa cea pe lemn  care este in poza de mai sus, a rezistat! O tin in bucatarie si o privesc cu mare drag de fiecare data! Decoupage-ul chiar mi-a alinat sufletul! :)