Organizarea Timpului- Obiectiv lunar

Buna!
Nu stiu daca vi s-a intamplat si voua insa eu de multe ori pur si simplu nu stiu ce sa scriu pe blog. Este vorba de lipsa de timp dar mai ales este vorba de lipsa de imaginatie. Si pentru ca n-as vrea ca acest blog sa fie inca un proiect abandonat mi-am propus fixarea unor obiective lunare.
 Obiectivul pe luna Ianuarie este:  ORGANIZAREA TIMPULUI.




Mi-am facut un program de blog  astfel:

Luni - Sanatate si Tutorialul saptamanii
Marti - Organizarea casei
Miercuri - Diversificarea alimentatiei (o reteta noua)
Joi - Ingrijire si Frumusete
Vineri - Homeschool (activitati cu Selena)
Sambata - Ceva bun (reteta) si Bunele maniere
Duminica - Filmul saptamanii

Pe parcurs probabil ca voi modifica programul, pana in primavara insa il voi respecta pe acesta.
De asemeni, pentru a-mi stimula si creativitatea am schimbat si designul blogului.

Va multumesc pentru vizita si astept sugestiile si propunerile voastre!

Pe curand! :)