O reteta noua - SARMALE CU CARNE DE PORC

Nu sunt o iubitoare a mancarurilor pe baza de carne tocata, am 35 de ani si pana acum nu am facut sarmale...DAR, pentru ca sotului si fetitei le plac atat de mult  m-am ambitionat si am invatat sa  le gatesc. Si trebuie sa recunosc, sunt chiar gustoase :D
 Reteta o am de la mama:

Ingrediente:
1 Kg carne de porc
1 cana de orez
3-4 cepe mari
piper
sare
o jumatate  lingurita cimbru
o lingura Delikat sau Maggie
10 linguri bulion
2-3 linguri apa rece
1 varza murata

Preparare:
Calim ceapa in 4-5 linguri de ulei cu baza pentru mancaruri (delikat, maggie sau ce avem   la indemana)
Punem toate ingredientele intr-un castron (carnea, ceapa calita cu delikat, o cana de orez,  cimbru, 10 linguri bulion, sare si piper dupa gust). Adaugam 2-3 linguri apa rece si framantam bine.
Pregatim frunzele avand grija sa indepartam cotoarele.

Pe fundul unei oale antiaderente punem varza tocata si  cateva linguri de bulion apoi aseazam un strat de sarmale apoi  un alt stat de varza tocata si tot asa...
Se acopera cu apa si se pun la foc.
Mie mi-au iesit 30 de sarmale mari.

Pofta buna! :)