Ne pregatim de gradinita


Mai sunt doar doua zile pana la marea zi in care intram si noi in comunitate! Avem emotii, emotii mari dar cred ca sunt emotii constructive. Daca ne vom acomoda repede sau greu, daca ne va placea sau nu gradinita, daca ne vom intelege sau nu cu ceilalti copii, daca vom asculta sau nu de doamna educatoare...daca, daca, daca...

Tot ce stiu este ca eu nu am mers la gradinita pentru ca am refuzat din start ideea. Ai mei nu s-au inteles cu mine si au facut dupa cum am vrut eu Si eu am vrut sa stau singura in casa mai degraba, decat sa merg la gradinita. A fost si bine, dar a fost si rau! In prima zi de scoala am plans. Eram singura din clasa care nu stia sa povesteasca, sa scrie sau sa citeasca. eram intotdeauna printre ultimii. Ceilalti copii deja stiau semnele, cifrele, literele. Eu nu. Ceilalti copii erau obisnuiti in comunitate. Eu nu!

Desigur, in ziua de azi gradinita si scoala e un lux, cand alocatia unui copil este de 40 de lei iar inceputul gradinitei costa pe putin 400 lei te intrebi cum Dumnezeu fac ceilalti parinti care au 3-4 copii la scoala...
Noi, pe cateva rechizite si un ghiozdan am cheltuit 150 lei. 3 analize si o adeverinta ne-au costat 100 lei.
Incaltaminte si cateva hainute inca 100 lei. Inca o comanda de carti si povesti de colorat plus fise de lucru 150 lei. Total pana acum 500 lei!
Dar, educatia e importanta, cum necum noi romanii o vom scoate la capat caci suntem obisnuiti sa supravietuim in jungla asta numita Romania!  I-auzi, guvernul nu are bani pentru abecedare! Dar are bani pentru campanie si pomeni  electorale! Ei hai c-om trai si noi bine... pe lumea cealalta!
 Intre timp, invatam cu veselie, zi de zi! :)))