luni, 1 iulie 2013

Tutorial-Decoupage sottovetro si sopravetro


Imi place mult efectul decoupage-ului sottovetro si sopravetro. Cand realizam o astfel de tehnica este evident ca farfuria nu o folosim decat ca decor.
Pentru aceasta lucrare am folosit hartie de orez, hartie clasica si servetel.



Pasii de lucru, in cateva imagini:

Am lipit pe spatele farfuriei motivele florale decupate din hartie clasica pentru decoupage.


Am lipit  servetelul decupat peste motivele florale (cele 2 straturi de servetel le-am inlaturat)


Am lipit hartie de orez pe toata suprafata farfuriei


Farfuria- pe fata


Am aplicat un strat de culoare acrilica


Pe fata farfuriei am mai lipit un motiv floral si am scris numele fetitei cu glitter auriu.


Spor la decorat! :)

7 comentarii:

  1. FRUMOASA FARFURIE,SPOR LA CREAT LUCRUSOARE DRAGUTE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a iesit f. frumoasa farfuria.Iar Selena e o minune de fetita. Sa va traiasca si sa va bucurati de ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru cine este interesat de pictura moderna: http://hribso.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru cei carora le place pictura moderna, un site care trebuie vizitat: http://hribso.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uau!!! Felicitari Toyist Hribso, este foarte interesant si fascinant ceea ce faci, am ramas fara cuvinte!!! Vreau si eu sa fiu Toyista de Romania dar cu talentul meu limitat, n-am nici o sansa, din pacate! Mult succes si inspiratie, sunt cu ochii pe tine!

      Ștergere