joi, 28 februarie 2013

Vine, vine primavara



Bine v-am regasit, am lipsit o vreme dar motivat, totu-i bine cand se termina cu bine asa ca ne pregatim si noi   sa intampinam cum se cuvine Primavara!!!! :)
Iata si martisoarele mele, le-am facut pe ultima suta de metri, am folosit accesorii pentru tegole si servetel.
La unele dintre ele am pus si initiala celor care le vor primi, imi plac mult lucrurile personalizate. Pe celelalte le-am lasat asa, n-am idee cu cine ma intalnesc maine la oras :)



LA MULTI ANI dragelor, sa ne dea Dumnezeu la toate sanatate, inspiratie si numai bucurii!!!! :)

6 comentarii:

  1. Foarte frumoase martisoarele si inspirata idee. Si noi am muncit la martisoare, am depasit suta (avem de dus la scoala/gradi ...). Primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alina, mai mult m-am jucat asa, la repezeala, am vazut insa martisoare minunate la voi, se vede ca sunt lucrate cu mare pricepere si pasiune! Felicitari!
      O primavara frumoasa si voua plina de bucurii!

      Ștergere
  2. Ce frumoaseee!Bravo!Si eu sunt pe ultima suta cu lucratul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gianina! Sa stii ca si eu las de obicei cam totul pe ultima suta de metri :D
      O primavara frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  3. Imi par reprezentative pesntru inceput de primavara, verdele crud alaturi de nuantele pastelate dar vesele de roz cuminte ma duc cu gandul la delicatetea acestui inceput. Mi-ar fi placut sa ne vedem si sa primesc un asa martisor. Va pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac Ana, nu-i nimic, data viitoare cand ai trecere prin Rm Sarat poate reusim sa ne vedem :) o sa iti daruiesc unul atunci, sa-ti poarte noroc :) te pupam

      Ștergere