Pregatiri pentru bradul de Craciun

Ne-am pus pe treaba pentru ca suntem nerabdatoare sa vina Mos Craciun cu daruri multe. Cand vorbim despre el bucuria este mare, ni se lumineaza fata si incepem sa cantam ''Mos Craciun cu daruri multe a sosit de prin nameti...'' nu stim noi toate cuvintele cantecelului dar, intentia conteaza si Mosul sigur apreciaza :)
Ce-am mesterit noi zilele astea din tuburi de hartie igienica si cartoane de oua


3 de acelasi fel, un ornament pentru fiecare membru al familiei cu data de nastere pe fiecare si o bombonica sa ne fie viata dulce impreuna :)


3 stelute cu initialele noastre, abia acum mi-am dat seama ca a iesit ASI , ha,ha,ha :D


Lantul familiei, are 12 zale pentru inceput, m-am gandit ca pentru fiecare za in parte sa scriem anul si cate un simbol atasat care sa reprezinte anul ce-a trecut. Pentru anul 2012 am ales cocarda de la nunta si botez, evenimentele cele mai importante din an. Incepand cu anul viitor imi doresc ca fiecare membru al familiei sa mai adauge cate o za in ajunul Craciunului, lantul se va mari astfel din an in an cu cate 3 sau, cine stie, cu cate 4 zale  :D


Am lucrat cu harnicie, Mosul stie! Ups, am inceput sa vorbesc in rime, o fi de la filmul de aseara, Las Fierbinti, daca l-ati vazut! Ha,ha,ha :D