vineri, 23 noiembrie 2012

Felicitare de Craciun kirigami

Paula ne invita la un concurs de felicitari handmade speciale de Craciun, mi-a placut mult asa ca am pregatit si eu o felicitare printr-o tehnica simpla dar care mie imi place foarte mult mai ales ca am cochetat in trecut cu sabloanele stencil. Am vazut la Paula cum se face o felicitare kirigami. MULTUMESC Paula, am mai invatat ceva frumos si creativ :)

Nu am avut carton special pentru felicitari asa ca am folosit o cutie de prajituri din  carton aurie care mi-a ramas de la nunta si pe care nu am utilizat-o, un sablon stencil, creion, cutter, coala alba de desen, adeziv pentru decupaj si glitter


Am copiat sablonul si l-am decupat cu ajutorul cutterului


Am lipit hartia de carton si i-am atasat o panglica aurie


                                               Am scris cu adeziv pentru decupaj si glitter


Felicitarea mea de Craciun   arata cam asa :D


Particip cu ea la concursul Paulei si i-o voi darui sotului meu  de Craciun. Stiu ca-i place pentru ca a vazut-o insa nu am scris inca textul, mai am o luna la dispozitie :D

5 comentarii:

  1. ce draguta esteeee...si auriu-o culoare mai specifica sarbatorilor....este foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ghemulet, si mie imi place mult, abia astept sa mai mesteresc felicitari, mi s-a deschis apetitul :)

      Ștergere
  2. Adriana, felicitarea ta este superba!

    Am si eu un ambalaj auriu de la un tort si tare as vrea sa-i dau o intrebuitare placuta.

    Nu auzisem pana acum de sablon stencil. Foarte interesant, o sa incerc si eu :)

    Bafta in concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc Paula, am facut-o cu mare drag, nici eu nu am auzit pana acum de kirigami, am vazut la tine pe blog, multumesc mult pentru toate ideile de felicitari, toate tehnicile le iau pe rand, in ordinea dificultatii :D

      Ștergere