marți, 30 octombrie 2012

Piatra pictata

Particip si eu cu mare drag, pe ultima suta de metri, la concursul  Elenei - Pietre pictate

N-am mai pictat de multi, foarte multi ani... vreo 12 .. ultima data cand am pictat ceva a fost un tablou cu doi indragostiti, inspirata fiind de coperta unei carti de dragoste :D Tabloul respectiv l-am daruit unei prietene din acea vreme, ma intreb ce sfarsit o fi avut.
Dar sa revin la pietricica mea, cand am luat-o in palme si am privit-o atent am vazut chipul unei indience asa ca am schitat mai intai cu un creion dupa care m-am jucat cu negru folosind o pensula si un bat ascutit pentru frigarui :D
Rezultatul e cam asa :D nu e cine stie ce frumusete dar nici uratica nu e, nu-i asa?

Profit de ocazie sa va amintesc faptul ca mai aveti la dispozitie o zi pentru a va inscrie la concursul nostru cu aceeasi tema PIATRA, singura diferenta este ca puteti decora pietrele prin orice tehnica dorita.
Deasemeni, daca doriti sa va inscrieti pentru a primi cartea Organizeaza-te de Donna Smallin
o puteti face AICI printr-un comentariu specificand adresa de mail (in cazul in care nu o aveti trecuta la profilul blogger) 
Inscrieri pana maine seara la ora 23.59

Gata! Incepe Vocea Romaniei! 
Seara placuta va urez tuturor :)




4 comentarii:

  1. Ce frumoasa este!!!!!!! Ce tot spui tu acolo, e superba!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, hi, hi, multumesc Rux, m-am distrat pictand-o :D

      Ștergere
  2. imi place enorm! felicitari si succes!

    si acum, tot pe ultima suta de metri, aflu de concursul tau!

    merg sa vad, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Elena pentru ca m-ai stimulat prin acest concurs sa incerc si altceva in afara decupajului :)

      Ștergere