marți, 10 iulie 2012

Concurs de creativitate


Am revenit cu darul de blog transformat in concurs de creativitate inspirata fiind de blogul Florentinei
careia ii multumesc pentru toate ideile pe care mi le-a dat.
Va fi un concurs lunar pe tema, in  luna Iulie aceasta este  FLOAREA SOARELUI.

Poate participa oricine; trebuie sa creati ceva, orice, indiferent de tehnica sau materiale, important este sa reprezinte floarea soarelui,  lasati apoi un comentariu la aceasta postare care sa contina link-ul catre postarea voastra.
Premiul consta intr-un servetel pentru decupaj si  doua tegole din ipsos, una decorata si una de decorat.
Il vom lasa pe dl. Random (asa cum l-a botezat Florentina)  sa decida unde se duce premiul.
Va asteptam inscrierile pana la data de 31 Iulie

Acestea fiind spuse nu ne ramane decat sa va dorim spor la decorat!

24 de comentarii:

  1. Wow! Ce surpriza placuta! Si ce tema faina! Deja am mai multe idei, nu o sa ma pot hotari la o singura inscriere...Se poate participa cu mai multe lucrari?

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur draga mea, fara numar, fara numar, cu cat sunt mai multe, cu atat e mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca mirosind a vopsea, iata prima mea creatie pentru concursul vostru: http://handmadeincovasna.blogspot.ro/2012/07/floarea-soarelui.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Si a doua (si promit ca azi ma opresc): http://handmadeincovasna.blogspot.ro/2012/07/floarea-soarelui-2.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, Florentina ce harnicuta esti, ce minunatii ies din mainile tale :)
      Multumim de participare, sa nu te opresti, mai vrem, mai vrem :D

      Ștergere
  5. Sunteti tare harnicute, dragelor!
    Frumoasa tema ai ales.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Loredana, te asteptam si pe tine la concurs :)

      Ștergere
  6. Nu m-am oprit: http://handmadeincovasna.blogspot.ro/2012/07/gentuta-cu-floarea-soarelui.html
    O saptamana plina de inspiratie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Adriana, datorita vizitei facute de Florentina pe blog-ul meu, am descoperit acest concurs la care ma inscriu cu "Floarea soarelui - cea mai bogata floare" (asa striga fetita mea in masina de cate ori o vedea pe camp, realizata in tehnica quilling. O saptamna plina de spor si inspiratie va doresc tuturor!
    http://quillingbyflorenta.blogspot.ro/2012/07/floare-de-soare-in-quilling.html?showComment=1342466809161#c2232043231378672095

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Monica, bine ai venit, este minunat tabloul tau cu floarea soarelui, minunata este si tehnica quilling, marturisesc ca nu am incercat niciodata dar o voi face intr-un viitor. Multa bafta iti doresc!

      Ștergere
  8. Buna. Sunt noua pe aici si-mi incerc si eu NEpriceperea :D
    http://dulceameacasa.blogspot.ro/2012/07/floarea-soarelui.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe, bine ai venit Oana in minunatul univers al decupajului!!! Pentru inceput este foarte bine, vei vedea, cu cat vei lucra mai mult, cu atat te vei indragosti si mai mult de aceasta minunata arta a decupajului. Ma bucur foarte mult ca ai inceput cu ''floarea soarelui''.
      Spor la mesterit in continuare draga mea, te mai astept si la urmatoarele concursuri! Multumesc pentru inscriere tie si Florentinei pentru ca a dus vorba mai departe :)

      Ștergere
  9. Buna Adriana. Foarte frumoasa tema ai ales. Perfecta pentru vara. Inscriu si eu cutiuta mea vesela si varateca in concurs. http://danashandmade.blogspot.ro/2012/07/pentru-concursul-de-creativitate.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ai venit Dana,multumesc pentru inscriere, cutiuta ta cu floarea soarelui este pur si simplu adorabila, iti urez mult succes si te mai astept cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si o ultima lucrare inscrisa in concurs: http://handmadeincovasna.blogspot.ro/2012/07/o-noua-fata-pentru-un-raft-vechi.html
    V-am pupat, plec in vacanta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am mai spus dar repet, ESTI FENOMENALA!!! Minunat, pur si simplu minunat! Raftul tau cel nou este o comoara! Trebuie neaparat sa-mi mesteresc si eu unul pentru a-mi expune operele!!! Multumesc pentru inspiratie si pentru inscriere,iti urez succes draga mea si o vacanta de vis!!!

      Ștergere
  12. Iata-ma si pe mine: http://copilarim.blogspot.ro/2012/07/floarea-soarelui.html
    Sper sa va placa;))

    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Rux, floricica ta e dragalasa foc, ne place la nebunie!!! Atat de mult ca azi ne asezam si noi la masa sa mesterim o floarea soarelui cu ochisori, gura si sprancene! :)
      Multumim pentru inscriere, iti uram multa bafta la extragere! :)

      Ștergere
  13. Concursul s-a incheiat, multumim tuturor pentru participare, va mai asteptam cu drag si la urmatorul concurs!
    O saptamana minunata va dorim tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Deja e gata?Am crezut ca putem inscrie pana la 12....

    RăspundețiȘtergere
  15. Deci off concurs pun si eu link
    http://gianinaporojan.blogspot.ro/2012/07/floarea-soarelui.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare nespus de rau Gianina, daca stiam ca mai este cineva care doreste sa se inscrie as fi asteptat, n-am specificat in anunt ca se incheie la ora 12 noaptea dar ai dreptate, data viitoare o sa fiu atenta. Am ales sa fac extragerea in jurul orei 4 pentru ca atunci a adormit Selena, are doar 2 anisori si e cam dificil sa ma ocup de internet (are nevoie de toata atentia mea, mai ales ca tati nu este acasa decat seara tarziu).
      Azi am multe lucruri de finalizat prin casa, maine vom lipsi toata ziua de acasa, mai ramanea sa fac extragerea si sa lansez noul concurs vineri. Mi s-a parut un pic tarziu, de aceea am ales sa ma ocup de concursuri cand mi-a permis domnisoara. Dar asta nu e o scuza, voi fi mult mai atenta pe viitor! Te rog sa ma scuzi, te astept cu mult drag si la urmatoarele concursuri.

      Ștergere
  16. Nu-i nimic,mie oricum mi-a placut tema si multumesc ca te-ai gandit la ea...poate in curand ne vom vedea ca si mie mi-e dor de prichindeii mei ca ei sunt la Ramnic de-o luna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar face o mare placere sa ne vedem Gianina, noi stam la 8 Km distanta de Ramnic (Herasti)dar poate ne sincronizam cand mai venim prin oras. Anunta-ne cand vii, cine stie :)
      Sa-ti traiasca prichindeii, trebuie ca se distreaza tare bine la bunici :)
      Iti multumesc pentru intelegere, imi pare atat de raaaaaau!!! Eu sunt si ofticata rau din fire :(

      Ștergere