vineri, 1 iunie 2012

Extragere dar de blog

Credem ca darul de blog din luna mai nu v-a placut prea mult de aceea  v-ati inscris asa putini. O sa luam o pauza de daruri de cateva luni pentru ca nu prea mai stim ce sa daruim ca sa fie pe placul mai multor persoane. Cand vom avea idei vom reveni cu darul de blog... dar acum haideti sa facem extragerea:
Asadar, din cele 4 persoane inscrise la dar a castigat nr. 2 Andreea

Felicitari Andreea, multumim pentru participare, asteptam adresa ta sa-ti trimitem revista.

Si pentru ca astazi este 1 Iunie, La multi ani tuturor copilasilor, o lume minunata va dorim in care sa gasiti numai si numai bucurii!!!

2 comentarii:

  1. Vai ce rau imi pare, eu am ratat.Sa nu te gandesti ca nu mi-a placut,dar chiar n-am vazut.Pfiuuu,ce ciuda imi este.Stiam ca sunteti ocupati si sper ca totul a iesit bine si frumos.Va pup si imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bea tu esti o scumpa, eu ma refeream la faptul ca multi viziteaza blogul, vin peste 30 de vizitatori zilnic insa nu sunt atrasi de premiile lunare asa ca ce sens are sa le mai organizam...
      Referitor la planurile acelea marete,ehe...s-au schimbat...acum facem totul simplu si fara complicatii...stii vorba aia, mai bine previi decat sa combati :)
      Te imbratisez si iti urez o saptamana minunata in sanul familiei. Pupici!

      Ștergere