Tigla 3D cu accesorii - Tutorial

Am inceput de ceva vreme aceasta tigla insa nu am reusit pana azi s-o finalizez. Imi place in mod deosebit acest tip de decoratie pentru ca nu am nevoie de hartie speciala pentru tigle ci utilizez doar pensula, culorile si evident, accesoriile!

Iata ce am folosit la decorarea acestei tigle:

- tigla mare
- accesorii pentru tigle
- praf pentru pasta nisipoasa
- carton de hartie igienica

la care se adauga:
 - culoarile acrilice
-  pistol de lipit la cald
- adeziv universal (aracet)
- spray final








Iata in cateva imagini lucrarea pas cu pas in cazul in care doriti si voi sa incercati:

M-am orientat cam cum as vrea sa-mi incadrez miniaturile, am trasat o schita cu un creion 


Am pictat cu acrilice poarta si fereastra


Am lipit accesoriile cu pistolul de lipit la cald.
Caramizile le-am lipit cu adeziv universal (aracet)


Dintr-un simplu carton de hartie igienica mi-am facut balconul, pe care l-am lipit cu pistolul de lipit la cald


Am pictat accesoriile cu acrilic


Am facut o pasta nisipoasa din praf amestecat cu aracet si apa





Asadar, putem realiza o decoratie 3D si fara hartie speciala pentru tigle, totul tine de fantezia fiecaruia!
Sper ca v-a placut decoaratia mea!

:)