sâmbătă, 3 martie 2012

Dar de martie, dar de blog

Incepand din aceasta luna vom darui la darul de blog articole pentru decupaj urmand ca in urmatoarele luni sa reluam darul de blog si pe celelalte 3 bloguri personale (momentan nu mai reusim sa  facem fata cheltuielilor)
Asadar, daca doriti sa participati lasati aici un comentariu in care sa precizati adresa de e-mail la care sa va contactam in caz ca veti fi extrasi.
Inscrierile se vor face incepand de azi pana la 30 martie iar extragerea o vom face pe 31 martie prin sistemul random.org 

Darul din luna martie contine:
  • 2 forme rotunde din ipsos
  • 1 tegola  mare din ipsos
  • 4 accesorii pentru tegole
  • 3 pungute de fulgi colorati pentru decoratiile de Paste
  • 4 servetele pentru decupaj
Daca va place darul nostru va asteptam cu drag la inscrieri :)

Cu drag,
Adriana si Iulian

14 comentarii:

  1. Mereu descopar la voi cate ceva nou.Nu stiam de accesorii tegola,sunt interesante.Foarte frumos darul vostru .Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma inscriu pentru premiu ca am primit o gramada de la voi, ocazie cu care va multumesc inca o data, ma inscriu sa fiu si eu alaturi de fetele inscrise aici.
    Spor la munca in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma inscriu si eu ...
    ellenaa_05@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma inscriu si eu si in aceasta luna.
    Cu ocazia asta sa-ti spun ca mi-am schimbat url-ul la blog; acum e www.savollinne-handmade.blogspot.com.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,asa dori sa ma inscriu si eu in minunatul vostru concurs.vasileloredana2008@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Pricop Gabriela15 martie 2012, 09:58

    Buna Adriana,
    Am auzit ca pleci la Focsani si nu esti prea incantata sa stai departe de familie. Ai dreptate, este greu, dar daca este pentru un scop bine definit...merita. Sanatate si sa aveti multe bucurii.
    Si zic si eu ca Mihaela, nu am scris aici neaparat pentru concurs(stiti voi de ce), doar ca sa fiu langa voi. Toate cele bune Gabriela.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu Gabriela, sotul pleaca la Focsani, eu plec la bloc, la mama cu Selena. Da, scopul este bine definit, daca trebuie, trebuie :)
      Va asteptam cu drag, pe toti la inscrieri, sansele sunt egale pentru fiecare in parte, unde vrea Doamne-Doamne sa se duca premiul, acolo se duce :)
      Succes tuturor!

      Ștergere
  7. Deci, situatia sta in felul urmator:
    1. KaBea
    2. Andreea
    3. florentina
    4. Decoupage beauty
    5. Hellen
    6. AlinaS.
    7. vasileloredana2008
    8. Pricop Gabriela


    Lista e deschisa, hadeti, indrazniti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma inscriu si eu..anderssencristian@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma inscriu si eu:symy_jokes@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Ok, iata lista participantilor:

    1. KaBea
    2. Andreea
    3. florentina
    4. Decoupage beauty
    5. Hellen
    6. AlinaS.
    7. vasileloredana2008
    8. Pricop Gabriela
    9. anderssencristian@yahoo.com
    10.symy_jokes@yahoo.com
    11.Fluturas

    Va multumim pentru participare si va uram succes tuturor la extragere!

    RăspundețiȘtergere