We are back ;)

Dupa o lunga perioada de absenta in sfarsit ne-am intors si in mediul virtual. Sa stiti ca in tot acest timp am lucrat ca doua furnicute, el cu mistria si bidineaua, eu cu foarfeca si pensula :) Galeria aceasta am facut-o in urma cu o luna la mama acasa, unele lucrari sunt mai vechi, celelalte le-am lucrat recent. O sa adaugam imaginile la fiecare in parte in viitorul apropiat.

Casuta noastra este aproape gata, mai ramane fatada dar asta o vom face in timp,  amandoi... pana atunci ne bucuram si decoram peretii cu decupajul nostru mult iubit.



Atelierul nostru inca nu este gata, cand va fi evident ca va vom arata cateva imagini. Invitatia la un decupaj in aer liber ramane valabila dar o vom amana in vara urmatoare ca sa avem mult verde in jurul nostru, verde care ne va stimula foarte mult la creatie. Pana atunci, spor la ''servetelit''si...


 ...ganduri pline de iubire si lumina de pe-un picior de plai, dintr-o gura de Rai!