luni, 7 noiembrie 2011

We are back ;)

Dupa o lunga perioada de absenta in sfarsit ne-am intors si in mediul virtual. Sa stiti ca in tot acest timp am lucrat ca doua furnicute, el cu mistria si bidineaua, eu cu foarfeca si pensula :) Galeria aceasta am facut-o in urma cu o luna la mama acasa, unele lucrari sunt mai vechi, celelalte le-am lucrat recent. O sa adaugam imaginile la fiecare in parte in viitorul apropiat.

Casuta noastra este aproape gata, mai ramane fatada dar asta o vom face in timp,  amandoi... pana atunci ne bucuram si decoram peretii cu decupajul nostru mult iubit.



Atelierul nostru inca nu este gata, cand va fi evident ca va vom arata cateva imagini. Invitatia la un decupaj in aer liber ramane valabila dar o vom amana in vara urmatoare ca sa avem mult verde in jurul nostru, verde care ne va stimula foarte mult la creatie. Pana atunci, spor la ''servetelit''si...


 ...ganduri pline de iubire si lumina de pe-un picior de plai, dintr-o gura de Rai!

8 comentarii:

  1. Ma bucur ca v-ati vazut visul implinit.Sa fiti fericiti in casuta voastra si sa va bucurati de pasiunea voastra comuna,decupajul!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ati revenit! Ma bucur si eu alaturi de voi si pentru casuta si pentru lucrusoarele frumoase pe care le-ati realizat. Felicitari pentru tot! va pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ma bucur pentru voi ca ati reusit sa va indepliniti visul. Lucrarile din vitrina sunt superbe si astept sa ne incantati in continuare cu multe lucruri frumoase.
    Bine ati revenit !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim mult, sunteti niste scumpe!!! Bine v-am regasit!!! Pupici multi din partea noastra! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit si abia astept sa vad ce minuni mai faceti!Cea fost greu a trecut,putin a ramas.Cum vad in poze,e un loc superb si va doesc "casa trainica".Pup si astept noutati de tot felul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim mult Bea, cu-adevarat un loc superb este aici, aer curat si multa liniste, exact de ceea ce aveam nevoie! Mai avem putin de sistemat prin casa si pe urma incepem desigur sa ''servetelim''. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ati revenit! Se pare ca n-am fost singura care a mai "chiulit" de pe net, dar cu totii am avut motive intemeiate. Casuta voastra se contureaza a fi una de poveste. Sincere felicitari si spor in toate! Acum ca sunteti in tara poate mergem impreuna la un targ de handmade.
    Cu drag,
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine v-am regasit Ana! Multumim frumos, incercam sa ne construim coltisorul nostru de Rai, in sfarsit ma simt ''acasa'' :)
    Sper ca motivul ''chiulirii'' tale de pe net sa fie unul frumos. Pai, speram sa ajungem si noi la un astfel de targ in cursul urmatorului an, ne-ar face mare placere sa mergem impreuna :) Te imbratisam.

    RăspundețiȘtergere