Coaja de ou, sursa naturala de calciu

Am aflat despre acest minunat remediu naturist de la mama mea care a aflat si ea de la un medic. Asta vara, pe vremea cand gainusele faceau oua in fiecare zi, mi-am facut pulbere din coji.
Le-am spalat bine cu apa calda si bicarbonat si le-am pus la uscat apoi le-am facut praf si pulbere cu ajutorul unei rasnite de cafea. :D
Nu o sa va mint, fie ca adaug praful  in piure, fie ca il adaug in miere sau iaurt, un pic pe gat se simte DAR... decat sa ne indopam cu pastile, mai bine sa ne stea in gat un pic de praf din coji de oua...mai bem o gura de apa, mai inghitim o banana si gata! Sursa naturala de calciu e la indemana oricui. Ouale este de preferat sa fie din curte dar daca nu sunt asta e, doar nu ne-om pune acum sa batem gainile sa faca oua...au intrat in greva de cateva saptamani si eu le respect. Cand se vor hotari sa mai faca si ele cate un ou voi fi foarte bucuroasa, pana atunci cumparam de  pe unde putem. :P
Praful e bun si pentru pasari si animale! Si ele au nevoie de calciu!