Dulapuri din cutii de carton reciclate


De luna trecuta tot cautam solutii de organizare  pentru a combate haosul din casa! Cutiile din carton reciclate de la Life Care mi-au fost de mare ajutor in absolut tot ce inseamna ordine si disciplina! Nu stiu ce m-as face fara cutiile de carton in conditiile in care situatia financiara nu ne permite achizitionarea de mobilier pentru jucarii, farfurii, carti si altele...  Le-am pus in dulapuri, in bucatarie, in camera, pe rafturi, dupa usa...le-am pus peste tot!
 Din cauza crizei de timp nu le-am mai invelit cu materiale textile sau hartie colorata. As fi putut sa le vopsesc pe toate cu var lavabil si putin aracet dar nu am suficient asa ca le-am lasat simple pana in primavara-vara cand sper sa reusim sa decoram toata casa. Oricum, mie imi plac si asa simple, este cu mult mai bine dacat inainte cand tineam aruncate intr-un mod haotic toate lucrurile pe rafturi. Spatiul dupa usa l-am utilizat intr-un mod creativ si placut ochilor mei, si Selenei ii face mare placere acum sa-si ordoneze jucariile.

Cutii de carton reciclate, scoci si foarfeca ''et voila''! Ce bine stau ceaiurile mele in borcane, la vedere ca sa nu uit sa mi le prepar! :)



Zilele trecute m-am ocupat si de capitolul ate, snururi, dantele, panglici, nasturi, fermuare dar asta e o alta poveste pe care v-o povestesc saptamana viitoare :)
Sa aveti mult spor la treaba caci o viata sanatoasa nu este posibila fara ordine si disciplina in casa!