vineri, 18 octombrie 2013

Bratara din fir realizata cu ajutorul unui dop, 6 cuie si un ac -Tutorial

M-am intors un pic in copilarie zilele acestea, mi-am adus aminte de ce anume obisnuiam eu sa fac frumos si creativ. :)
Am ajuns la snurul realizat cu ajutorul unui dop de plastic, cuie si ac.
Operatiunea este foarte simpla si la indemana tuturor, aveti nevoie de: un dop de plastic, cuie (4, 6..cate vreti), un surub mai gros, un ac, un patent, lumanare, fir, o bucatica de carton
Urmariti imaginile si veti realiza cat poate fi de simplu :)
Succes si distractie placuta :)




4 comentarii:

  1. Inca un "must try". Si Buni mi-a povestit ca lucra asa snur in copilarie. Vad eu cum imi fac o "jucarie" din asta. ;))
    Ti-a iesit foooarte fain. Acum sunt si aparate (semi) automate numite tricotin cu ajutorul carora se poate face asa ceva.
    Felicitari si multumiri pentru tutorial:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Faceam asa ceva in copilarie, doar ca pe andrele (cam ca la ciorapii din lana) dar am uitat complet ce si cum... E foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Brandusa,pe andrele nu stiu sa fac snur, daca iti aduci aminte sa ne arati si noua :)

      Ștergere
  3. Multumesc Rux, ma bucur ca iti place, jucaria asta este distracti-va, cred ca ti-a zis bunica, e putin mai greu pana faci primele 2 randuri, pe urma e floare la ureche. Nu stiam ca jucaria se numeste tricotin :) Daca e automata parca nu mai are farmec chiar daca snurul se lucreaza cu mult mai repede. Eu prefer asa, mai ,,babeste'' ca sa am satisfactia ca e facut cu mainile mele :D

    RăspundețiȘtergere