vineri, 16 noiembrie 2012

Suport place-card pentru masa de Craciun

Bea ne-a invitat la o claca asa cum era pe vremuri asadar pregatiti-va sclipiciurile si haideti sa decoram impreuna ceva pentru Craciun. Eu am tras cu ochiul la maestra mea Carmen Pellecchia din Roma si am facut ceva foarte simplu, frumos si rapid. Segnaposto, place-card -in romana nu stiu, oare cum s-o spune? Carduri pentru o masa de Craciun sclipicioasa, plina de magie!

Iata asadar decoratiile mele pentru concursul ''In asteptarea Craciunului'' organizat de Bea



Urmeaza sa-l fac si  pe cel al Selenei, o combinatie intre cele doua, o sa va arat rezultatul, bineanteles :)
Daca doriti sa vedeti sursa mea se inspiratie  va invit sa o urmariti pe Carmen, eu am inlocuit pe ici pe colo cu ce aveam prin casa, floricele de la nunta in loc de fundite, stelute in loc de glitter, clama de par in loc de carlige





Grazie Carmen!!! :)

12 comentarii:

  1. Ce dragute sunt!!! Abia astept sa vad cum va iesi a Selenei:D!!
    Bafta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos,frumos ! :)Astept si continuarea !
    Mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  3. Uauu ce rapida ai fost. Foarte frumoase sunt, felicitari!
    P.S. ma bucur ca ai scos verificarea cuvintelor, uneori insistam de vreo 4 ori ca ma lasa vazul ;)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Au iesit foarte dragute ..Multa bafta la concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc din inima fetelor! Alina, sa fiu sincera le-am decorat in urma cu cateva zile insa nu am reusit sa le postez pe blog, sper sa inchida un ochi Bea, oricum voi veni si cu alta decoratie pe care o voi face special pentru acest concurs, daca este permis, evident.
    Am scos codul pentru ca va inteleg, si mie imi este greu cand mai comentez pe bloguri, trebuie sa butonez si sa rebutonez ca nu le nimeresc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adi,un ochi este inchis, e bine?! :))
      Da,este permis si abia astept sa vad cu ce ne mai incanti! :*

      Ștergere
    2. :) multumesc draga mea, e o placere sa particip la concursul tau. Pupici

      Ștergere
  6. Ei,ce frumoase sunt!Bafta la concurs,ma bucur ca mai esti pe aici si imi place noua hainuta a blogului...si ma bucur ca ai scos codul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea, a fost o zi intunecata aceea, bine ca a trecut, mi-am dat doua palme si sunt iar aici, in pozitie :)Si mie imi e simpatica noua hainuta, chiar daca e mai simpla, e mai draguta totusi :) Nu mi-am dat seama ca se poate scoate acel cod de verivicare a cuvintelor ca o faceam mai demult. Am descoperit din greseala, umbland prin impostatii. Te pup, o duminica minunata in sanul familiei iti doresc!

      Ștergere
  7. Daca le-ati vinde cat ar costa unul ????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce raspuns sa-ti dau, nu m-am gandit sa le vand, ideal este ca fiecare sa faca in casa acest tip de ornament pentru ca este atat de usor, si nici nu presupune o investitie exagerat de mare iar timpul de lucru este destul de rapid. In acest fel se pot face si suporturi pentru cardurile invitatilor la o nunta sau un botez, spre exemplu, in loc de sclipici se poate aplica o pasta aurie sau argintie, daca e nunta, daca e botez, roz sau albastru.

      Ștergere
  8. Wow arata super taree numai bune pentru cadouri ...

    RăspundețiȘtergere