sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Cum se face o colectie inlinkz

Catalin m-a intrebat cum am pus chestia aia cu tragere la sorti la concursul pentru Craciun. Am sa incerc sa dau pasii, sper sa fiu destul de explicita.

Acceseaza http://www.inlinkz.com/



 Da clic pe Sign up (in coltul din dreapta sus)


Completeaza campurile:


*Email:                       -   email
*Name:                       -  nume
*Website/blog url: - adresa ta de blog
*Password: - parola ta
Repeat:         - repeta parola
Time zone: - cauta Europe/Bucharest
I'd like to receive the newsletter: - bifezi da, daca vrei sa primesti notificari de la ei, nu bifezi, daca nu te intereseaza
*I have read and agree to the terms and conditions - bifezi casuta precum ca esti de acord cu conditiile de inscriere

Introduci cele 2 cuvinte din partea de jos a paginii 
Apesi Create account si verifici emailul pentru a-ti activa contul pe inlinkz.

Odata intrat in cont iti apare


Dai clic pe inlinkz /Linkz tool / Create new colection


(noi avem deja 2 colectii in acest cont, dupa cum se vede mai sus)



In acest moment trebuie sa introduci proprietatile colectiei tale:



*Collection name (displayed on dashboard): - numele colectiei ex: Concurs Decoratii de Craciun
*Description (displayed on your blog):         -   ce vrei sa-ti apara pe blog la descriere


Unique name (used to search the collection by it)  -   cuvant de cautare pentru colectia ta ex: decoratii

Start date: data cand sa inceapa concursul

End date:           -  cand sa se termine


No. of columns:  -  nr de coloane pentru inscrieri


Email me on link insertion: - bifeaza daca vrei sa primesti notificari in mail atunci cand cineva se incrie in colectia ta

Allow users to delete own links:  - bifeaza daca doresti sa permiti celor inscrisi 

Iata cum arata proprietatile colectiei noastre : Concurs - Decoratiuni de Craciun



La final apesi Submit 


Pentru a stabili modalitatea de acordare a premiului dai clic pe dashboard (coltul din stanga sus)/
Challenge options 

Stabilesti nr. de castigatori (eu am ales unul)
Metoda de selectie (eu am ales Random pick) 
Mesajul de instiintare a castigatorului
Apply

Si gata!!! :) 

Este gratis, nu platesti nimic!!! ;) 
Succes!!!

19 comentarii:

  1. Dumnezeule Adriana !!!!
    De ce te ai chinuit asa mult !!!
    Eu ziceam sa IMI SCRI UN COMENTARIU DAR DITAMAI TUTORIALUL
    multumesc mult !!!
    o sa te rasplatesc cumva la mine pe bog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu m-am chinuit sa fac tutorialul, mai mult m-am chinuit sa-i dau de capat inlinkz-ului, ma gandesc ca poate fi util pentru toti cei care inca nu stiu cum functioneaza :)
      Cu multa placere, succes!!! :)

      Ștergere
  2. Si eu iti multumesc mult,o sa am nevoie si eu mai incolo:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare, mare placere Anca, asteptam sa ne inviti la concurs :D

      Ștergere
  3. Adriana multumim pentru informatii! Am tras si eu cu ochiul la postarea ta in timp ce realizam colectia pentru concursul nostru. Te asteptam sa te inscrii. pupi

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Alina, vom veni si noi, desigur!!! Felicitari pentru forma de organizare a concursului, imi place tare mult :)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am reusit in sfarsit sa fac colectiea:) asa ca te invit la concurs:) http://blog-ank09.blogspot.it/2012/11/primul-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur mult ca ai reusit Anca, multumesc pentru invitatie, o sa fiu prezenta :D

      Ștergere
  7. Buna Adriana,as vrea sa te intreb,odata ce am facut colectia,se mai poate schimba data inchiderii??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur Anca, te loghezi apoi intri in edit collection si de acolo poti modifica ceea ce te intereseaza... sa stii ca nici eu nu ma pricep prea bine, inca nu i-am dat de cap asa cum trebuie. Succes! :)

      Ștergere
  8. Multumesc mulut,mult...ce m-as face fara tine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar dupa ce mi-am facut cont ce fac ???
    Unde sa dau ???
    Trebuie sa ma loghez acolo sus ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Catalin, te loghezi sa intri in contul tau :)

      Ștergere
  10. Si cum fac sa apara pe blog ca sa isi puna oamenii linkul ???
    Cum fac asta ???????

    RăspundețiȘtergere
  11. Unde scrie get script (popup)dai clic, copiezi codul si il lipesti in postarea ta (inainte dai clic pe HTML, butonul din stanga sus)
    Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Blogul meu face 1 an cat de curand si vreau sa organizez si eu concursuri.M-am uitat pe tutorialul tau.Am sa incerc sa-mi fac o colectie. Multumesc mult.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani inca de pe acum Angi :)
      Cu mare placere, ma bucur ca e de folos tutorialul :) Pupici multi!

      Ștergere