duminică, 21 octombrie 2012

Muraturi asortate


Am reusit sa terminam si cu muraturile, am pus tot felul de legume asortate, am folosit atat borcane reciclate cat si borcane noi,le-am spalat bine, le-am dezinfectat, la borcanele reciclate le-am dat etichetele vechi jos, am acoperit gura  cu celofan pentru asigurarea  igienei dar si pentru inchiderea ermetica a borcanelor, din lipsa de material special am acoperit capacele  cu servetele de masa, am etichetat fiecare borcan in parte si gata... cealalta parte a camarii noastre improvizate arata cam asa 


Am dat de gust si nu ma mai pot opri :D
Sunt nerabdatoare sa am o camara adevarata, sa-mi fie mai mare dragul sa intru in ea si desigur, un beci pe masura ei, la fel de frumos... dar toate la timpul lor...sper sa fie la primavara :D

Acum ca am asigurat muraturile si fatada casei este aproape gata nu ne ramane altceva de facut decat sa decoram :D

9 comentarii:

  1. M-ai omorat,ce meticuloasa esti.Am facut si eu multe ,dar ale tale arata super.
    SUNTEM PREMIANTE:
    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2012/10/concursconcurs-neamule-replica.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Angi, se poate si mai bine, pentru urmatoarele (ca vreau sa mai fac si dulceata din gutui) ma pregatesc cum se cuvine, cu material din acela in patratele, special pentru borcane :D Imi place sa fie gustoase dar sa fie si frumoase :D
    Esti nemaipomenita, am citit poezia ta si zambesc si acum :)
    Te felicit pentru imaginatie si pentru felul tau de a compune, as citi toata ziua poeziile tale pentru ca ma binedispui :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa si ordonata camara ta. E incredibil cata rabdare poti sa ai. Te felicit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Dana, sa stii ca la capitolul ordine si disciplina pana acum nu am stat prea bine, abia acum incep sa inteleg sensul acestor 2 cuvinte esentiale :D

      Ștergere
  4. Sunt incantata sa vad asa ceva. Ti-a iesit din prima si chair foarte bine. Il asteptam pe sotul tau sa ne spuna cum sta treaba cu gustul, desi cred ca sunt tot atat de bune pe cat de bine arata. Esti o norocoasa ca ai unde sa faci un asemenea coltisor in casa. Asteptam sa va faceti un beci mare si pana atunci poate ne luam si noi o masina sa va putem vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima serie este super buna, castravetii si gogosarii in otet. Muraturile asortate inca nu le-am gustat, le mai lasam cateva zile. In primavara planificam beciul si o camara adevarata, cu toate cele :D Va asteptam cu drag, asa ajungem si noi sa ne cunoastem, in sfarsit!
    Sa aveti spor in casa si o viata frumoasa!!! Pup

    RăspundețiȘtergere