luni, 24 septembrie 2012

Inima...de piatra :)

Ieri am fost la o plimbare prin padure cu sotul si cumnata, sperand sa gasim niste ciupercute.  Mergand, tot cautam ceva...cumnata m-a intrebat ce tot caut, eu i-am zis, ''o piatra sub forma de inima''. Tot mergand, mergand, mergand am gasit-o in sfarsit! Era acolo, astepta sa o culeg din rau,  pe langa ea am mai luat cateva pietre bune cu formele care mi-au placut mie cel mai mult. Iata asadar prima mea piatra decorata, cu ea particip evident la concursul Florentinei pentru ca tema de luna aceasta este INIMA :)


8 comentarii:

  1. Frumoasa forma ti-a iesit in cale Cum a putut natura sa sculpteze asa?In plus,ai ornat-o superb.Nici nu se putea mai bine decat un ingeras.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai natura este cea mai frumoasa si mai mare opera de arta si, in acelasi timp si cea mai mare artista, tot ce vine din ea este minunat si perfect. Multumesc mult, ador ingerasii, ii pun peste tot in jurul meu :)
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  2. Vai ce frumooooos. Superb:D
    Apropo de natura!!! Eu am o poza cu un cartof fiert` care are o inima in el. Mi s-a parut genial:D

    bafta la concurs:D
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu-i asa ca natura ne surprinde mereu si mereu?!!
      Multumesc Rux, pupici si imbratisari :)

      Ștergere
  3. Ce superba e ,parca ti-a fost special scoasa in cale !
    Te imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Bea, parca mi-a fost special scoasa in cale, Doamne- Doamne imi face astfel de surprize mai ales cand ma duc la padure :) Odata mi-a scos in cale in mijlocul padurii o caprita ratacita :)

      Ștergere