joi, 8 martie 2012

Pisica norocoasa de martie

De aceasta provocare am aflat cand am primit  martisorul de la Florentina, careia ii multumesc:)
Si cum mie imi plac mult provocarile, m-am decis sa particip si eu la provocarea  de pe Scrapper in Romania
Am decorat aceasta minitegola prin tehnica servetelului, motivul fiind animalul meu preferat PISICA.
Nu e adevarat ca pisica aduce ghinion, nu fiti superstitiosi. Mie imi aduce multa fericire si bucurie, de aceea va daruiesc acest martisor din tot sufletul.

La multi ani de ziua noastra, sa fim mereu sanatoase, vesele, iubite si sa iubim la randul nostru pe cei de langa noi!


Nu uitati sa va inscrieti la darul de blog din luna martie!

8 comentarii:

  1. Multumesc inca o data,LA MULTI ANI!Este un martisor minunat!Pup si imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere Bea, sa-ti poarte noroc pisicuta mea :)
      Mii de pupici si imbratisari!

      Ștergere
  2. Multumesc mult pentru martisorul virtual- este foarte frumos! Si tare ma bucur ca te-ai inscris la provocare! Multa bafta!
    PS: astazi am primit pachetul de la tine- nu am cuvinte sa-ti descriu cat de mult mi-a placut mie, dar mai ales mamei mele, in a carei camera a ajuns. Mii de multumiri!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere Florentina, succes si tie, important este sa participam... eu ador astfel de provocari,ma stimulteaza la creatie... imi pare rau ca nu reusesc sa particip la mai multe.
      Ce ma bucur ca mama ta a primit din partea ta un cadou facut de mainile mele :)

      Te pup si te imbratisez cu mult drag!

      Ștergere
  3. E foarte frumoasa pisicuta creata de tine si ma bucur ca ni te-ai alatura la provocarile de pe Scrapper :)
    bafta la provocare

    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, imi place mult ceea ce faceti voi acolo,felicitari pentru initiative, voi fi prezenta si la provocarile viitoare cu siguranta :)

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa pisicutza! Multumim de martisor! La multi ani si tie cu sanatate, bucurii si dorinte implinite; sa fii vesela mereu si plina de inspiratie, implinita! Mult succes pe Scrapper!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos Alina, hai si tu la provocare pe Scrapper :)

    RăspundețiȘtergere