Tegola din sticlă ,,Maica şi Pruncul''


 Tegola decorată cu tehnica decupajului cracklè¨ sottovetro ( crăpare sub sticlă) 




 Materiale folosite:
 
 - ţiglă din sticlă
 - hârtie pentru decupaj
 - lac de crăpare bicomponent
 - praf pigment
 - culoare acrilică crem
 - culoare acrilică aur
 - vopsea finală




 1. După ce am lipit hârtia am aplicat lacul de crăpare Pasul 1







 2. După circa 30 minute am aplicat lacul de crăpare Pasul 2





 3. După uscarea completă  am evidenţiat crăpăturile cu  pigment 



4. Am aplicat culoarea acrilică crem



   5. Am aplicat apoi culoarea acrilică aur
 6. Am izolat lucrarea cu vopsea finală.
 

Tegola aceasta a fost donată în Galeria Virtuală pentru Rares
  Vă invităm să-i citiţi povestea şi din puţinul vostru să încercaţi să il ajutaţi pe el şi pe cei ca el. 
 SĂ IL AJUTĂM PE RARES  
    Cine va cumpăra această tegola il va ajuta pe Rares pentru efectuarea unui transplant hepatic care ii poate salva viaţa.
 
 Intraţi în Proiectul Inimi Pure şi vedeţi cum puteţi  să-i ajutaţi pe cei care au nevoie şi de ajutorul vostru.

Tegola de sticlă Maica şi Pruncul 50 RON

Dimensiuni: 15 X9 cm