După 12 ani...

 


Pe 6 Iunie 2010 am publicat prima dată pe acest blog care inițial s-a numit Artă și Creativitate, un fel de soră mai mică a atelierului unde am urmat cursurile de decoupage din Roma. Blogul s-a ,,născut,, ca să zic așa, în același an cu fetița. 🙂 Era modul meu de exprimare a gândurilor și creativității, pe atunci interesul pentru canalul youtube nu era atât de mare. Desigur, dacă aș fi investit mai mult timp în pasiuni probabil că ar fi crescut armonios și canalul youtube  Artă și Creativitate dar...am ales să-l elimin definitiv deoarece simțeam că îmi consumă prea mult timp și energie care în mod normal simțeam că trebuie să o ofer creșterii copilului. Așa că m-am concentrat mai mult pe activități de grădiniță și scoală, am făcut homeschool foarte mult deoarece fetița se imbolnăvea destul de des și trebuia să o ținem acasă. 

Pentru că viața mea era cumva un pic haotică... casnică, la țară, fără serviciu...aveam foarte multe episoade de depresie care desigur, s-au reflectat peste tot, și aici, pe acest  blog. In primăvara anului 2019 am început să câștig primii bani cu youtube iar acest lucru a fost 😲 ....PAUZĂ DE LECȚII...

Am revenit! Fiică-mea m-a solicitat la gramatica limbii române. Nu înțelege modurile și timpurile verbelor așa că am abandonat articolul acesta și l-am reluat mai târziu! Nu intenționez să fac aceeași greșeală ca în trecut să abandonez ce încep sau mai rău, să elimin definitiv. Incerc să mă împart eficient în toate părțile dar să-mi rămână cumva  timp și pentru mine, pentru ce mie drag mie să fac. Acest blog e unul abandonat, ca multe alte lucruri abandonate dar... am decis să-i acord mai multă atenție, în fond și la urma urmei, face parte din viața mea...e un fel de jurnal on-line care rămâne peste timp. 

Spuneam mai sus că în primăvara anului 2019 am început să generez bani din youtube iar de atunci s-a schimbat totul. Mi-am folosit timpul mult mai eficient, am început să creez conținut din care aveam și satisfacția muncii, pentru că da, e o adevărată muncă crearea și editarea de conținut, și dacă mai adăugăm și subtitrări, atunci e o muncă dublă. Nimic nu vine gratis în lumea asta, am plătit cu vârf și îndesat pentru tot ce am primit, dureri mari de cap, probleme cu vederea din cauza timpului îndelungat petrecut în fața calculatorului, casa și curte neglijată, timp pentru mine inexistent, aparatură stricată...asta e... dar eu zic că lucrurile s-au compensat cumva, nu am mai fost fără ocupație, am câștigat bani lunar și nu m-am mai simțit o povară la casa omului... este important pentru o femeie să câștige și ea ceva bănuți ca să nu fie doar o întreținută, pe lângă copii...și dacă ceea ce face, face cu pasiune, atunci satisfacția e mult mai mare. Îmi place mult să filmez și să editez videoclipuri doar că...uneori devine pur și simplu epuizant... consider că orice pasiune care devine obositoare are nevoie pur și simplu de o pauză...pauza ajută la o mai bună relaxare, o mai bună concentrare asupra lucrurilor care vor fi realizate în viitor... De asemenea, un jurnal fizic sau un simplu blog poate ajuta enorm la echilibrul emoțional al fiecărei persoane în parte.... E acel moment când ești Tu și cu tine! Acel moment care poate fi împărtășit și cu ceilalți doar dacă Tu vrei, dacă Tu consideri că ar putea fi de folos cuiva...

Timpul e o clepsidră cu nisip care se scurge însă care nu mai poate fi întoarsă... Timpul înseamnă bani...e drept...dar înseamnă  și emoție.. E nevoie de un echilibru între cele 2. In fond și la urma urmei, când plecăm din această lume nu plecăm cu banii după noi ci cu emoțiile și trăirile pe care le-am avut de-a lungul vieții... Pe de altă parte, facturile trebuie plătite aici și acum, hrana, hainele și pastilele  trebuie cumpărate etc... Vedeți deci dilema omului, cum să-și folosească timpul?