sâmbătă, 3 octombrie 2015

Noi nu vaccinam, alegem scoala acasa!

Am avut zilele trecute o discutie cu o jurnalista (nu-i dau numele, nu are importanta) in urma unui comentariu pe care l-am facut pe o pagina fb. 
Ei bine dragilor, am ramas profund surprinsa sa constat ca aceasta ,,jurnalista,, cu studii superioare, evident...scuipa si arunca cu pietre in oricine nu e la nivelul ei intelectual si in toti parintii care nu sunt de acord cu vaccinarea copiilor. Mai mult decat atat, isi doreste ca toti parintii sa primeasca amenzi sau sa fie bagati in puscarie daca nu accepta vaccinarea. Parintii domniei sale sunt farmacisti si dansa e jurnalist. Ce mai pot adauga la formula asta...
Asadar, spuneam in acel comentariu ca daca statul imi pune conditia sa-mi vaccinez copilul pentru a-l primi la scoala, foarte bine, vom face HOMESCHOOLING! Nu este un termen inventat de mine, sistemul functioneaza in multe tari asa ca trebuie, legal vorbind, sa functioneze si la noi. In felul acesta parintii care aleg sa-si vaccineze copiii stau linistiti, copiii lor nu vor contacta bolile celor nevaccinati. Educatia o facem acasa, dupa un plan bine stabilit de noi, parintii. Iata aici un filmat interesant despre scoala traditionala si scoala acasa. Profesorii se plang ca sunt prea multi elevi la clasa, iata, in felul acesta rezolvam problema si toata lumea e fericita si multumita! HOMESCHOOLING inseamna mai putini elevi la o clasa in scoala traditionala. In acest fel profesorii vor acorda o atentie mai mare elevilor iar elevii desigur ca vor fi mult mai pregatiti la BAC, spre exemplu! Facultatea ar putea sa o faca doar cei care sunt cu adevarat pregatiti si capabili, nu cei care au bani sa-si plateasca diploma cum se intampla in sistemul actual. Cam asta e parerea mea, voi ce spuneti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu