marți, 11 august 2015

Sortulet

Imi place mult tema  de luna aceasta  a provocarilor verzi asa ca m-am uitat sa vad ce am prin casa nefolositor si am inceput sa tai si sa cos la masina de cusut. Chiar daca sunt o incepatoare in ale cusutului totusi pot sa zic ca pentru inceput e de bine :)
Am folosit un maieu  de-al Selenei rupt pe ici pe colo. As fi putut sa-l carpesc cum fac de obicei cu lucrurile rupte dar mi-am zis ca de data asta nu, il voi transforma intr-un sortulet ca oricum Selena nu are unul!
Zis si facut, am taiat, am cusut, am mai cautat prin cutia mea bucatele de materiale care s-ar potrivi cu maieul si am gasit resturi de material  de la o bluzita de-a mea pe care nu o mai purtam. Bluzuta era mult prea mare pentru mine, am purtat-o cand eram insarcinata :)
Iata sortuletul Selenei :))

Participati si voi la Provocarile Verzi, cu siguranta ca aveti prin casa resturi de materiale sau lucruri care nu va folosesc! E distractiv si interesant totodata sa vezi cum un lucru se transforma intr-un alt lucru! :))

2 comentarii:

  1. Un sortulet cu poveste :D!!
    Foarte fain a iesit !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, cu poveste de cand era bebita in burtica mamei si pana in prezent :)

      Ștergere