marți, 4 august 2015

Inainte/Dupa



Stiu, dantela nu e tocmai potrivita cu stilul sport dar... da bine nu-i asa? :)
Bluzita asta era prea mica pentru mine, am primit-o de la o amica din Italia cu multi ani in urma, eu am daruit-o cumnatei mele, cumnata la randul ei i-a daruit-o cu mare dragoste Selenei :)
Fiind ea prea mica pentru mine si prea mare pentru Selena am luat foarfeca, acul, ata si o bucata de dantela reciclata de la un prosop de baie. Rezultatul e cel care se vede, o bluzita perfecta pentru Selena. Si ce daca nu-i la moda? Moda ne-o facem noi, dupa bunul plac! :)

2 comentarii:

  1. "La moda" e foarte variabil :P.
    II vine bine, ii place - e perfecta :D.
    Plus ca i-ai personalizat tu bluzita - cel mai important :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa Rux, exact asa gandim si noi! :P
      La moda e tot ce ne place si ce ne vine bine. In plus, ne plac lucrurile personalizate nu scoase pe banda :))

      Ștergere